کد خبر : 1725557 | 25 آذر 1399 ساعت 16:01 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح بازیکن نفت آبادان درباره یک سوتفاهم(عکس)

بازیکن صنعت نفت آبادان می گوید با تلاشی که کل مجموعه انجام می دهند این تیم توانست بالانشین جدول لیگ بیستم شود.

صنعت نفت آبادان که به خاطر عملکرد خوبش توانسته رتبه دوم جدول را مال خود کند در دیدار با گل گهر سیرجان به پیروزی رسید حسین ساکی در این خصوص به خبرنگار "ورزش سه" گفت : همه بازی‌ها سخت است اما دیدار با گل گهر یکی از سخت ترین بازی های ما بود این تیم را آنالیز کرده بودیم و خدا را شکر توانستیم امتیاز را بگیریم.


او در خصوص جایگاه خوب صنعت نفت آبادان در جدول ادامه داد : این بالانشینی با تلاش کل مجموعه رخ داد و تمام سعی مان را می کنیم که این روند ادامه داشته باشد و مردم مظلوم آبادان را همیشه خوشحال کنیم . وقتی تیم نتیجه می‌گیرد یعنی همه بچه ها  خوب هستند و من هم خدا را شکر می‌کنم که کمک کردم و شرایط روز به روز بهتر می‌شود و تلاش می کنم که شرایط ایده آل باشد.

 

1551363

 


وی در خصوص دیدار بعدی با آلومینیوم اراک عنوان کرد: بازی با تیم آلومینیوم خیلی سخت است و قطعاً برای کسب امتیاز به اراک می‌رویم تا تداومی به نتایج خوبمان ببخشیم.


ساکی که در بازی قبلی توپ را زیر پیراهنش گذاشته بود و با عکسی که منتشر شد باعث  شد بسیاری  فکر کنند این حرکت را به خاطر اینکه قرار است به زودی پدر شود  انجام داده، گفت: من فقط داشتم توپ را خشک می کردم و مجرد هستم و قرار نیست پدر شوم (می خندد )!

دیدگاه‌ها