کد خبر : 1725686 | 26 آذر 1399 ساعت 10:50 | 32.3K بازدید | 1 دیدگاه

گلزنی 22ثانیه بعد از سیو؛ کورتوا رئال را نجات داد

سیو درخشان تیبو کورتوا در دقایق تلف‌شده پایان بازی مهمترین عاملی بود که پیروزی رئال بر اتلتیک بیلبائو را رقم زد.

گلزنی 22ثانیه بعد از سیو؛ کورتوا رئال را نجات داد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب در سیزدهمین بازی خود در فصل جاری لالیگا در خانه به مصاف اتلتیک بیلبائو رفت و با پیروزی 3-1 سه امتیازی مهم بدست آورد تا روند صعودی اش را ادامه دهد. اما یک سیو درخشان از تیبو کورتوا دروازه بان رئال در وقت‌های اضافه انتهای بازی نقش مهمی در این پیروزی رئال بازی کرد.

 

رئال که می‌دانست با پیروزی در مقابل بیلبائو با اینکه در رتبه سوم جدول می‌ایستد اما امتیازش با سوسیداد صدرنشین و اتلتیکو مادرید در رتبه دوم برابر خواهد شد. رئال بازی را تهاجمی آغاز کرد و در وقت‌های تلف شده نیمه اول موفق شد با گل تونی کروس این نیمه را با پیروزی به پایان برساند. اما بیلبائو در اوایل نیمه دوم کار را به تساوی کشاند و سپس نوبت به درخشش کریم بنزما و دبل او برای رئال مادرید بود. البته باید به این نکته اشاره کرد که بیلبائو از دقیقه سیزده بازی را ده نفره دنبال می کرد.

 

در دقیقه 74 بنزما رئال را از حریف پیش انداخت و تا پایان 90 دقیقه وقت قانونی نتیجه همچنان 2-1 به سود رئال بود. اتفاقات دراماتیک بازی اما در دو دقیقه وقت‌های تلف شده افتاد. درحالیکه یک دقیقه از وقت‌های تلف شده می‌گذشت اتلتیک فرصتی استثنایی بدست آورد تا بازی را به تساوی بکشاند اما کورتوا با یک سیو درخشان مانع از این اتفاق شد.

 

1553994

 

درحالیکه ساعت دقیقه 91:12 را نشان می‌داد بازیکن اتلتیک بیلبائو خود را با دروازه بان رئال تک به تک دید ولی شوت محکم او را کورتوا با یک دست دفع کرد تا بازی به تساوی کشیده نشود.

 

رئالی‌ها همین توپ را به سرعت به حرکت درآوردند. توپ در میانه میدان به بنزما رسید و او با حرکت به سمت دروازه حریف توپ را ابتدا به مودریچ واگذار کرده و سپس درون محوطه جریمه بیلبائو از او دریافت کرد تا دومین گل خود و سومین گل رئال را به ثمر برساند. گلی که در دقیقه 91:34 یعنی تنها 22 ثانیه بعد از سیو درخشان کورتوا به ثمر رسید.

 

1553999

 

 

دیدگاه‌ها