کد خبر : 1725762 | 26 آذر 1399 ساعت 18:17 | 44.8K بازدید | 1 دیدگاه

تبریک دیاباته به پدیده گلزن استقلال(عکس)

شیخ دیاباته و سبحان خاقانی در تمرین امروز استقلال با یکدیگر به خوش و بش پرداختند.

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار استقلال و پیکان بازیکن جوان و گمنامی که تنها یک ماه از پیوستنش به جمع آبی پوشان می گذشت، به جای سیداحمد موسوی به میدان آمد که کمتر کسی از هواداران استقلال اسم او را شنیده بود.


سبحان خاقانی در دقایقی که به میدان رفت عملکرد خوبی داشت. او در دیدار مقابل شهرخودرو فرصت این را داشت در ترکیب اصلی تیمش و در پست وینگر راست به میدان برود. او خیلی زود جواب اعتماد کادرفنی را داد و دروازه نماینده مشهد را باز کرد تا نشان دهد حضور او در ترکیب اصلی تیم، اتفاقی نبوده است.

 

1554123


پس از این گل بود که نام سبحان خاقانی دیگر به یک اسم آشنا برای استقلالی ها تبدیل شد. این بازیکن مشهدی که به دلیل یک بیماری مادرزادی با یک کلیه زندگی می کند، با تلاش، جدیت و پشتکار توانست خودش را به کادرفنی و هواداران استقلال ثابت کند.


این بازیکن در تمرین امروز استقلال با استقبال گرم شیخ دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم مواجه شد. شیخ دیاباته که به دلیل آسیب دیدگی تا مدتی از ترکیب تیم محمود فکری به دور خواهد بود، این روزها تمرینات سبکش را در زمین تهرانسر انجام می دهد تا پس از تأیید کادرپزشکی، در اختیار فکری قرار بگیرد.

 

1554122


استقلالی ها پس از درخشش خیره کننده دیاباته در لیگ نوزدهم، برای فصل جدید حساب ویژه ای بر روی او باز کرده اند ولی تاکنون او موفق نشده است برای تیمش گلزنی کند. اتفاقی که در لیگ قبل نیز از هفته نهم شروع شد و موتور گلزنی او از بازی با تراکتور روشن شد.


قطعا بازگشت دیاباته به ترکیب استقلال و حضور او، مهدی قایدی و سبحان خاقانی در کنار یکدیگر، می تواند باعث جذاب شدن ترکیب استقلال شود. مثلثی تهاجمی با ترکیبی از عناصر جوانی و تجربه در پیشانی خط حمله استقلال که برای هر تیمی ترسناک خواهد بود.

 

1554115

دیدگاه‌ها