کد خبر : 1725855 | 27 آذر 1399 ساعت 01:09 | 19.3K بازدید | 0 دیدگاه

جنوا 2 - 2 میلان؛ زلاتان، لطفا زودتر برگرد!

میلان در دیداری دشوار برابر جنوا به تساوی 2-2 رسید.

جنوا 2 - 2 میلان؛ زلاتان، لطفا زودتر برگرد!


به گزارش "ورزش سه"، میلان در شبی که دو بار از جنوا عقب افتاد، هر دو بار موفق شد کار را به تساوی بکشاند تا در نهایت در شب غیبت دوباره زلاتان، به دومین تساوی متوالی 2-2 در این هفته رضایت دهد.

 

میلان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی حرکت سامو کاستیخو فرصت داشت به گل اول دست پیدا کند، اما ضربه او از کنار دروازه جنوا به بیرون رفت.

 

در دقیقه 23 هاکان چالهان اوغلو با نواختن یک ضربه ایستگاهی تماشایی به گوشه دروازه موقعیت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او توسط ماتیا پرین مهار شد.

 

در دقیقه 37 دسترو با حرکتی تماشایی و گذر از سد دو مدافع میلان تا آستانه باز کردن دروازه این تیم پیش رفت، اما ضربه زیبای او با حداقل اختلاف راهی بیرون زمین شد تا نیمه اول کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

 

1554226

 

اما جنوا نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و خیلی زود موفق شد به گل اول دست پیدا کند. ضربه محکم شومودوروف در محوطه با مهار زیبای جیجی دوناروما همراه شد، اما روی ریباند ماتیا دسترو با جایگری خوب خود موفق شد گل اول را به ثمر برساند.

 

میلان خیلی زود در صدد جبران برآمد و در دقیقه 52 به گل تساوی دست یافت. داویده کالابریا در سمت راست صاحب فرصت شد و با یک ضربه زیبا و زمینی به گوشه دروازه گل تساوی را وارد دروازه پرین کرد.

 

اما در دقیقه 60 جنوا باز هم موفق شد دروازه روسونری را باز کند. این بار ارسال گیلیونه با ضربه سر دقیق ماتیا دسترو همراه شد و این مهاجم ایتالیایی موفق به ثبت دبل برابر میلان شد.

 

در ادامه میلان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی داشت، اما قادر به خلق موقعیت چندانی روی دروازه حریف نبود. اما در دقیقه 80 میلان به گل تساوی دست یافت.

 

روی ارسال کرنر از سمت راست، ضربه سر السیو رومانیولی در دهانه دروازه در مقابل پیر کالولو قرار گرفت و او با ضربه ای زمینی به گوشه دروازه موفق به گلزنی شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بازی با تساوی 2-2 به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها