کد خبر : 1725874 | 27 آذر 1399 ساعت 10:00 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیولی: میلان بیشتر از آنچه باید گل می‌خورد

استفانو پیولی سرمربی میلان بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل جنوا از این بازی به عنوان یک بازی پیچیده یاد کرد ولی گفت میلان نباید از حریف دو گل دریافت می‌کرد.

پیولی: میلان بیشتر از آنچه باید گل می‌خورد

به گزارش "ورزش سه"، آث میلان صدرنشین لیگ سری آ دیشب به خانه جنوا رفت و در مقابل این تیم به تساوی 2-2 رضایت داد. با این حال میلان همچنان با اختلاف یک امتیاز نسبت به تیم دوم جدول، اینتر، صدرنشین لیگ ایتالیا باقی ماند.

 

1554264

 

استفانو پیولی سرمربی میلان در پایان بازی از مصاف تیمش با جنوا به عنوان مسابقه ای پیچیده یاد کرد ولی گفت از تیمش انتقاد دارد چرا که میلان نباید در چنین بازی ای دو گل از حریف دریافت کند.

 

سرمربی میلان در پایان بازی گفت: " ما در یک بازی پیچیده و در زمین چمنی که کار را سخت می‌کرد به نتیجه تساوی رسیدیم. ما بدون اینکه حریف فرصت گلزنی زیادی روی دروازه ما ایجاد کند اجازه دادیم که دو بار دروازه مان باز شود. ما رویهم رفته بیشتر از آنچه باید گل می خوریم. این بازی سخت بود و کیفیت چمن اجازه نمی داد دقت تکنیکی داشته باشیم. با اینحال ما تا لحظه آخر برای پیروزی تلاش کردیم ولی متاسفانه موفق نشدیم".

 

1554266

 

پیولی در ادامه درباره مصدومین تیمش به خصوص زلاتان گفت: " وقتی پنج شش نفر از بازیکنان غایب هستند شخصیت تیم دچار تغییر می‌شود. ما تا قبل از این خیلی مصدوم نداشتیم ولی الان مصدومین ما زیاد شده اند. با اینحال کسانی که امروز در زمین حضور داشتند خوب بازی کردند".

 

 

دیدگاه‌ها