کد خبر : 1726020 | 28 آذر 1399 ساعت 02:08 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

شفیلدیونایتد 2-3 منچستریونایتد: پیروزی دشوار شیاطین

منچستریونایتد در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه 3-2 شفیلدیونایتد را از پیش رو بردارد.

شفیلدیونایتد 2-3 منچستریونایتد: پیروزی دشوار شیاطین

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اوله‌گنار سولسشر در این دیدار خیلی زود دروازه شان را باز شده دیدند اما در ادامه توانستند سه بار دروازه حریف را باز کنند و علی رغم دریافت یک گل در دقایق پایانی، به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما در دقیقه 5 این تیم میزبان بود که روی اشتباه دروازه بان منچستریونایتد به گل رسید. دین هندرسون که با یک پاس رو به عقب صاحب توپ شده بود، در دادن پاس تعلل کرد و همین باعث شد تا بورک روی پای او تکل بزند و این اتفاق باعث شد تا مک گولدریک صاحب موقعیت شد و با یک ضربه ساده، دروازه خالی منچستریونایتد را باز کرد.

بعد از این گل این بازیکنان شفیلد یونایتد بودند که تا اندازه ای ابتکار عمل را در دست داشتند و می توانستند در دقیقه 18 به گل دوم برسند اما جان فِلِک که صاحب یک موقعیت عالی شده بود، توپ را با فاصله از بالای دروازه به بیرون زد.

در ادامه بازی متعادل شد تا اینکه در دقیقه 26، منچستریونایتد به گل تساوی رسید. روی یک پاس بلند از ویکتور لینلوف به پشت مدافعان میزبان بود که مارکوس راشفورد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی توانست کار را به تساوی بکشد.

 

1554503

 

فشار حملات یونایتد بعد از این گل ادامه داشت و در دقیقه 33، مارسیال یونایتدها را پیش انداخت. روی پاس عالی پوگبا به درون محوطه جریمه شفیلد و اشتباه رمزدیل در دفع توپ، مارسیال صاحب موقعیت شد و به راحتی دروازه خالی را باز کرد.

 

1554504

 

بعد از این گل بازیکنان میزبان توپ و میدان را در اختیار گرفتند و حتی این فرصت را داشتند که در دقایق پایانی نیمه اول کار را به تساوی بکشند این اتفاق رخ نداد و این نیمه با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.

نیمه دوم را منچستریونایتد بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم خیلی زود به گل سوم رسیدند. روی یک حمله سریع بود که با پاس مارسیال، راشفورد صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

تیم میزبان که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید اما این بازیکنان منچستریونایتد بود که صاحب موقععیت های بهتری می شدند. از جمله در دقیقه 66 که چیزی نمانده بود میسون گرین‌وود اختلاف را به سه گل افزایش بدهد اما واکنش خوب رمزدیل، مانع از گلزنی او شد.

حملات دو تیم ادامه داشت اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نمی شد تا اینکه در دقیقه 87، شفیلد یونایتد به گل دوم رسید. روی یکی ضربه کرنر از سمت چپ دروازه منچستریونایتد بود که مک گولدریک گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

حملات میزبان برای رسیدن به گل تساوی ادامه پیدا کرد و در دقیقه دوم از وقت های تلف شده چیزی نمانده بود که شفیلدیونایتد به گل سوم برسد اما واکنش عالی هندرسون روی ضربه موست باعث شد تا دروازه یونایتد بسته بماند و بازی با برتری 3-2 شیاطین سرخ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها