کد خبر : 1726067 | 28 آذر 1399 ساعت 13:00 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری لفظی سولسشر با سرمربی شفیلد(عکس)

درگیری لفظی اوله گنار سولسشر با سرمربی شفیلد، کریس وایلدر، در انتهای دیدار دیروز دو تیم خبرساز شد.

درگیری لفظی سولسشر با سرمربی شفیلد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب به خانه شفیلدیونایتد رفته بود تا دوازدهمین بازی خود در لیگ برتر را مقابل شاگردان کریس وایلدر برگزار کند. با اینکه در پایان این بازی پربرخورد یونایتد موفق شد حریفش را 3-2 شکست داده و سه امتیاز مهم بدست بیاورد اما درگیری سولسشر سرمربی یونایتد با وایلدر سرمربی شفیلد در اواخر بازی خبرساز شد.

 

در جریان بازی شفیلد خیلی زود در دقیقه 5 به گل رسید اما یونایتد با گلهای راشفورد و مارسیال موفق شد نیمه اول را 2-1 به سود خود پایان دهد. در نیمه دوم هم راشفورد ابتدا برای یونایتد گل زد اما سه دقیقه مانده به پایان بازی شفیلد گل دوم را هم وارد دروازه تیم سولسشر کرد تا یونایتدی ها دقایقی پرتنش را پشت سر بگذارند.

 

1554596

 

این تنش‌ها که از دقیقه 87 و بعد از گل دوم شفیلد فشار زیادی روی سولسشر وارد کرده بود سرانجام در دقیقه 94 کار را به جنجال کشاند و باعث شد سرمربی یونایتد در کنار زمین با کریس وایلدر سرمربی شفیلد درگیری پیدا کند.

 

اتان آمپادو بازیکن شفیلد که به صورت قرضی از چلسی در این تیم بازی می‌کند در دقیقه 94 خطای بدی روی راشفورد انجام داد که کاسه صبر سولسشر را لبریز کرد. سولسشر که کریس وایلدر را در کنار زمین در حال حمایت از بازیکن خود می دید به سراغ او رفته و با وایلدر درگیری لفظی پیدا کرد.

 

1554597

 

این درگیری سولسشر برای بسیاری از هواداران یونایتد عجیب بود و آنها باور نمی کردند سرمربی همیشه آرام شان چنین وجه شخصیتی هم داشته باشد.

 

سولسشر در پایان بازی اما در مصاحبه با خبرنگاران اعتراف کرد که در مواجهه با سرمربی شفیلد زیاده روی کرده و گفت از وایلدر عذرخواهی می‌کند. سرمربی یونایتد گفت: " من از تکل منصفانه ناراحت نمی شوم ولی چند تکل خیلی بد جلوی چشم من روی بازیکنانم زده شد. شاید با حرفهایم به سرمربی شفیلد زیاده روی کرده باشم و از او عذرخواهی هم کردم".

 

 

دیدگاه‌ها