کد خبر : 1726073 | 28 آذر 1399 ساعت 13:17 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون

یونایتد کم کم در لیگ برتر مدعی قهرمانی می‌شود

مایکل اوون با تمجید از عملکرد اخیر منچستریونایتد گفت شیاطین سرخ کم کم به مدعی قهرمانی تبدیل می شوند.

یونایتد کم کم در لیگ برتر مدعی قهرمانی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مایکل اوون بعد از پیروزی 3-2 منچستریونایتد مقابل شفیلد در بازی دیروز دو تیم به تمجید از عملکرد اخیر شیاطین سرخ پرداخت و گفت یونایتد حالا کم کم به مدعی قهرمانی امسال در لیگ برتر تبدیل می‌شود. اوون از ستاره‌های تهاجمی یونایتد هم تمجید کرد و گفت آنها اگر بهترینهای لیگ برتر نباشد دست کم از بهترینها هستند. اوون از بازگشت پوگبا به میدان هم حمایت کرده و گفت پوگبا در زمین به درد یونایتد می‌خورد و نه روی سکوها.

 

1554503

 

مایکل اوون در گفتگو با آمازون در این باره گفت: " در این فصل تعداد تیم‌هایی که می‌توانند مدعی قهرمانی باشند زیاد نیست ولی به نظرم یونایتد کم کم دارد در قامت مدعی قهرمانی ظاهر می‌شود. ولی تنها راهی که یونایتد برای مدعی بودن دارد این است که همیشه بهترین بازیکنانش را به میدان بفرستد".

 

1554607

 

ستاره سابق فوتبال انگلیس در ادامه گفت: " تیمی که پوگبا را در اختیار دارد یا فرناندس و دیگر ستاره‌های تهاجمی که امروز در اختیار سولسشر است، باید آنها را در زمین داشته باشد نه روی سکوها. کسی با نشاندن بازیکنان خوبش روی سکو مدعی قهرمانی نمی شود. شما بازیکنان بی نظیری دارید که میلیونها دلار روی آنها سرمایه گذاری کرده اید. پس باید برای بازی گرفتن از آنها راهی پیدا کنید. این تنها روش ممکن است".

 

 

دیدگاه‌ها