کد خبر : 1726415 | 29 آذر 1399 ساعت 20:44 | 26K بازدید | 3 دیدگاه

بارسا ۲- ۲ والنسیا؛ تساوی ناامیدکننده در نوکمپ

بارسلونا در یک بازی بسیار جذاب با تساوی 2-2 مقابل والنسیا متوقف شد.

بارسا ۲- ۲ والنسیا؛ تساوی ناامیدکننده در نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چهارچوب رقابت های هفته چهاردهم لالیگا در ورزشگاه نوکمپ میزبان والنسیا بود که  در پایان این بازی با نتیجه 2-2 تمام شد.

 

بازی بسیار آرام آغاز شد و تا اواسط نیمه اول موقعیت چندانی روی دروازه دو تیم ایجاد نشد. در دقیقه 26 والنسیا می‌توانست توسط دنیس چریشف به گل برتری دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافعان بارسا دور شد. البته داور پیش از آن اعلام خطای بازیکنان والنسیا را کرده بود.

 

 

1555161

 

 

در دقیقه 29 باز هم این والنسیا بود که می توانست به گل دست پیدا کند اما ضربه خوب کارلوس سولر توسط مارک آندره تراشتگن به کرنر فرستاد شد.

 

با این حال روی ارسال کرنر والنسیا توانست به گل دست پیدا کند. ارسال فوق العاده کارلوس سولر با ضربه سر بهتر دیاخابی همراه بود تا نتیجه 1-0 شود.

 

 

1555163

 

 

در دقیقه 33 بارسلونا می توانست روی یک ضد حمله خوب کار را به تساوی بکشاند اما ضربه بسیار آرام آنتوان گریزمان در اختیار دروازه‌بان والنسیا قرار گرفت.

 

با وجود اینکه بعد از دریافت گل بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفت اما باز هم این والنسیا بود که می توانست در دقیقه 45 گلزنی کند اما مهار استثنایی تراشتگن روی ضربه سر مکسی گومز بلوگرانا را در بازی نگه داشت.

 

در نخستین دقایق وقت اضافه آنتوان گریزمان با دروازه والنسیا تک به تک شد اما با خطای خوزه گایا سرنگون شد تا داور اعلام پنالتی کرده و حتی او را از زمین مسابقه اخراج کند.‌ با این حال بعد از مراجعه داور به VAR رنگ کارت به زرد تغییر کرد. لیونل مسی پشت توپ ایستاد اما ضربه او توسط خوامه مهار شد. با این حال بعد از یک کش و قوس در توپ برگشتی مسی با ضربه سر گلزنی کرد تا کار در نیمه اول با تساوی 1-1 تمام شود.

 

 

1555162

 

 

در آغاز نیمه دوم باز هم والنسیا می‌توانست از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه بی دقت و دنیس چریشف از کنار دروازه بارسلونا برد.

 

در ادامه بارسلونا توپ و میدان را در اختیار گرفته و در دقیقه 53 به گل دوم دست یافت. رونالد آرائوخو، مدافع جوان بارسا با یک ضربه قیچی فوق العاده دروازه والنسیا را باز کرد تا کار 2-1 شود.

 

در دقیقه 55 ارسال فوق العاده لیونل مسی در دهانه دروازه با ضربه سر مارتین برایتویت همراه بود اما این توپ با بدشانسی راهی به دروازه نداشت.

 

در دقیقه 69 اشتباه مدافعان بارسلونا کار دست این تیم داد و باعث شد مکسی رودریگز به راحتی دروازه بارسلونا را باز کند و کار را به تساوی 2-2 بکشاند.

 

 

1555159

 

 

در دقیقه 79 حرکت فوق العاده فیلیپ کوتینیو می توانست به گل سوم بارسلونا منجر شود اما ضربه خوب او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه عبور کرد.

 

در ادامه مسابقه اگرچه بارسلونا تلاش زیادی انجام داد اما نهایتا نتوانست گلی وارد دروازه والنسیا کنند تا کار با نتیجه 2-2 تمام شود و دو امتیاز بسیار مهم برای شاگردان رونالد کومان از دست برود.

دیدگاه‌ها