کد خبر : 1726429 | 29 آذر 1399 ساعت 21:29 | 25.5K بازدید | 1 دیدگاه

قاتل 33 ساله پرسپولیس به کفش طلا نرسید؛

نگرائویی که همه‌کار کرد اما آقای گل نشد

مهاجم زهردار اولسان هیوندای، مرد اول دیدار تیمش مقابل پرسپولیس بود اما نتوانست عنوان بهترین گلزنان فصل لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد.

نگرائویی که همه‌کار کرد اما آقای گل نشد

به گزارش "ورزش سه" پیش از دمیده شدن سوت آغاز دیدار حساس فینال ACL 2020 رسانه‌های داخلی و خارجی، جونیور نگرائو برزیلی را زهردارترین بازیکن اولسان هیوندای برای رویارویی با پرسپولیس می‌دانستند و او مطابق با پیش‌بینی‌ها، ستاره اول میدان شد و توانست دو گل برای تیمش به ثمر برساند؛ یک گل در ریباند پنالتی که حامد لک مهار کرده بود و دومین گل را هم خلاف جهت لک به تور دروازه پرسپولیس چسباند. البته اگر هند جنجالی مهدی شیری نبود، شاید گل دوم نگرائو به شکلی تماشایی و با ضربه‌ای آکروباتیک وارد دروازه لک می‌شد.

 

درخشش نگرائو باعث شد تا سرمربی 50 ساله اولسان هیوندای با خیال تغییر تاکتیک و با توجه به این‌که او یک کارت زرد هم دریافت کرده بود، در دقایق پایانی بازی تعویض کند تا در واقع مردِ اول امروز ورزشگاه الجنوب برای پیروزی تیمش و رسیدن به عنوان قهرمانی، همه‌کار کرده باشد؛ از گلزنی و کسب پنالتی تا دریافت کارت زرد.

 

البته نگرائو امیدوار بود که بتواند عنوان آقای گلی را هم امروز از آن خود کند اما تعداد بازی کمتر عبدالرزاق حمدالله مهاجم تیم النصر باعث شد تا عنوان آقای گلی نصیب این مهاجم عربستانی شود و مهاجم برزیلی اولسان دستش از کفش طلای ACL2020 کوتاه بماند.

 

1555198

دیدگاه‌ها