کد خبر : 1726431 | 29 آذر 1399 ساعت 21:35 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت عادل؛ نمی دونید چقدر دلم تنگ شده بود

کیفیت صدای لایو اینستاگرام صفحه فارسی ای اف سی چندان جالب نبود اما فردوسی پور یکی از پرمخاطب ترین لایوهای تاریخ را به سرانجام رساند.

بازگشت عادل؛ نمی دونید چقدر دلم تنگ شده بود

به گزارش ورزش سه ، در ابتدا که خبر حضور عادل فردوسی پور در لایو ای اف سی منتشر شد بیشتر شبیه به یک شایعه تکراری به‌نظر می‌رسید اما  این مجری محبوب در قطر حاضر  و تبدیل به یکی از مهمترین حاشیه‌های بازی شد.

 

سلام خدمت همه شما مردم عزیز، دوست داشتنی با وفا و با معرفت کشورم. سلام به ایران عزیز، نمی دونید چقدر دلم تنگ شده بود براتون، نمی تونم بیان کنم. هی به خودم گفتم خودت رو کنترل کن اول بازی ..."


این آغاز با بغض گزارش عادل فردوسی پور در عجیب ترین فضا و مکان ممکن پس از نزدیک 2 سال دوری از اجرای زنده و گزارشگری بود. اتفاقی عجیب و غیرمنتظره که از سوی فدراسیون فوتبال آسیا رقم خورد و در حالی که صدا و سیما پخش مسابقه را به راحتی در دسترس همگان قرار داده بود، فردوسی پور توانست بیش از 4 میلیون و 600 هزار بازدید کننده را در صفحات کوچک گوشی همراه خود کند و در لحظاتی با حضور 809 هزار نفر به صورت همزمان در قسمت لایو اینستاگرام، پنجمین لایو پر بیننده دنیا نام گیرد.

 


او در یکی از عجیب ترین گزارش های تاریخ، نشان داد پس از دو سال دوری همچنان سطح بسیار بالاتری نسبت به همکاران خود دارد. کنایه های گاه و بیگاه او در طول بازی هم بسیار جالب بود، چه آنجایی که از خدا خواست که ملت ایران روزهای سختی را چه به دلایل اقتصادی و چه کوید19 پشت سر گذراند و حقشان آن است با کسب قهرمانی خوشحال شوند، چه طعنه های او به مهدی شیری که پس از خطای پنالتی بسیار مورد توجه بود.


 با وجود کیفیت صدا و تصویر پایین در این لایو اینستاگرامی، به نظر پیروز بزرگ بازی فینال آسیا عادل فردوسی پور بود که علاوه بر آنکه طی دو روز دو میلیون و پانصد هزار نفر به صفحه اینستاگرام ای اف سی اضافه کرد، محبوبیت خود را بار دیگر به رخ  کشید.

دیدگاه‌ها