کد خبر : 1726534 | 30 آذر 1399 ساعت 15:45 | 22K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش؛

بارسلونای کوتاه قد؛ معضل عجیب آبی اناری ها

بارسلونا بیش از اندازه از ضربات ایستگاهی در فصل جاری ضربه خورده که یکی از دلایلش متوسط قدی کم این تیم است.

بارسلونای کوتاه قد؛ معضل عجیب آبی اناری ها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، بارسلونا تیمی با متوسط قدی کمتر از فصول گذشته است و این قضیه به ضررش نیز تمام شده به طوری که شکایت رونالد کومان را در نشست خبری روز گذشته باعث شد.

 

 

1555373

 

 

بارسا روز گذشته برابر والنسیا در نوکمپ با تساوی 2-2 متوقف شد تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد و از کورس بالانشین ها جا بماند.

در این بازی گل اول والنسیا را مختار دیاکابی از روی یک ضربه کرنر به ثمر رساند. سرجینیو دِست روی یک اشتباه باعث شد بازیکن والنسیا صاحب توپ شده و شوت او را تراشتگن راهی کرنر کرد. روی ارسال همین کرنر بود که دیاکابی تک و تنها و بالاتر از گریزمان سر زد و گل اول بازی را به ثمر  رساند.

 

 

1555164

 

 

در بازی قبلی بارسا برابر سوسیداد نیز دو اشتباه از پدری کوتاه قامت باعث ارسال توپ و ضربه زنی مهاجم حریف شد.

برابر کادیز که بارسا 2-1 شکست خورد نیز گل اول میزبان را اسکار مینگسا با ضربه سر و به اشتباه وارد دروازه خودی کرد. این بار هم دِست به شکلی کودکانه کرنر داد و روی ارسال این توپ، مینگسا گل به خودی زد.

 

 

1550643

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری بعد از بازی با والنسیا ضمن انتقاد از عدم تمرکز کافی بازیکنانش به نکته ای دیگر هم اشاره کرد. او گفت:« باید دانست که چند بازیکن قدبلند برای دفاع مقابل بلندقامت های حریف داریم. دیاکابی تنها بلند شد و سر زد. باید یک بازیکن بلند قد او را مهار می کرد. می دانیم که تیم بلندقامتی نیستیم و روی توپ های ارسالی مشکل داریم.»

 

از 5 گلی که اخیرا بارسا دریافت کرده، سه گل روی ضربه کرنر بوده که بیش از حد استاندارد است.

 

دیدگاه‌ها