کد خبر : 1726686 | 01 دی 1399 ساعت 11:40 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسکاتی‌نالدینیو؛ اسکاتلندی یونایتد در نقش رونالدینیو

برونو فرناندس بعد از درخشش اسکات مک‌تومینای در پیروزی پرگل یونایتد مقابل لیدز برای ستاره جوان تیمش لقب جدیدی اختراع کرد و او را "اسکاتی‌نالدینیو" خواند.

اسکاتی‌نالدینیو؛ اسکاتلندی یونایتد در نقش رونالدینیو

به گزارش "ورزش سه"، در روز پیروزی 6-2 منچستریونایتد مقابل لیدز اسکات مک‌تومینای ستاره اسکاتلندی جوان شیاطین سرخ موفق به ثبت رکوردی تاریخی شد و در سه دقیقه اول بازی دو بار دروازه لیدز را باز کرد تا نامش وارد کتابهای رکورد شود.

 

1555626

 

در این بازی برونو فرناندس ستاره پرتغالی یونایتد هم دو بار دروازه لیدز را باز کرد تا با دو گل دیگر از ویکتور لیندلوف و یک گل به خودی بازیکنان لیدز این بازی در نهایت 6-2 به سود یونایتد به پایان برسد. در پایان بازی چندین بازیکن یونایتد به ستایش از مک‌تومینای و درخشش او پرداختند اما واکنش فرناندس که با اهدای لقبی جالب به جوان اسکاتلندی همراه بود بیش از همه مورد توجه قرار گرفت.

 

1555628

 

مک‌تومینای در پایان مسابقه پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد و در زیر عکسهایی از مسابقه از عبارت "پیروزی بزرگ" استفاده کرد. چندین نفر از بازیکنان یونایتد از جمله هری مگوایر به این پست واکنش نشان دادند و مگوایر برای ستاره جوان تیمش نوشت: " چه عملکردی! ". اما این واکنش برونو فرناندس بود که بیشترین توجه را جلب کرد.

 

برونو فرناندس در کامنت خود برای پست مک‌تومینای برای توصیف او از لقب "اسکاتی‌نالدینیو" استفاده کرد تا مک‌تومینای را به رونالدینیو اسطوره برزیلی تشبیه کرده باشد. این لقب را می‌توان به عنوان اسکاتِ رونالدینیو که اشاره به نام کوچک مک‌تومینای است تفسیر کرد و هم می‌توان معنای رونالدینیوی اسکاتلندی را در آن دید. چرا که ملیت مک‌تومینای، اسکاتلندی است.

 

1555627

 

برونو فرناندس در زیر پست اینستاگرامی ستاره جوان یونایتد خطاب به او نوشت: " فوتبال واقعاً عجیب است. آفرین اسکاتی‌نالدینیو".

 

مک‌تومینای هم در پاسخ به همبازی پرتغالی اش نوشت: " فردا با هم صحبت می‌کنیم. خودم و خودت".

 

دیدگاه‌ها