کد خبر : 1726846 | 02 دی 1399 ساعت 10:08 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

انگیزه‌های طیبی در جدال با تراکتور

مدافع باتجربه نفت آبادان که از اعتماد بالایی بین کادرفنی این تیم برخوردار است، با انگیزه بالا در انتظار جدال با تراکتور است.

انگیزه‌های طیبی در جدال با تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، نفت آبادان که در این فصل توانسته با سیروس پورموسوی و شاگردانش به نتایج خوبی دست یابد، در این هفته باید جدال سخت و حساسی را برابر تراکتور مدعی در خانه پشت سر بگذارد.

 

مسعود شجاعی که اکنون به عنوان عضو فنی و تصمیم گیرنده نیمکت این تیم برابر تیمی حاضر خواهد شد که در این فصل نتایج موفقی را دنبال کرده و از سوی دیگر تراکتور نیز به دنبال تداوم نتایج موفق خود طی هفته‌های اخیر است تا بتواند همچنان در جمع مدعیان حاضر باشد.

 

محمد طیبی، مدافع میانی باتجربه و تاثیرگذار نفت آبادان اما یکی از بازیکنانی است که سیروس پورموسوی و کادرفنی این تیم امیدوار است در این جدال سخت با انگیزه و قدرت رهبری بالای خط دفاعی بتواند مانع از کامیابی حریف در فاز تهاجمی شود. طیبی که در جدال با استقلال موفق شد گل تساوی تیمش را نیز به نام خود کند، اکنون برابر دیگر مدعی این فصل نیز امیدوار است بتواند با نمایشی قابل قبول، مهره قابل اتکای تیمش برای کسب نتیجه محسوب شود و در این بازی خانگی تیمش را همچنان در مدار موفقیت قرار دهد.

 

طیبی که در این فصل پیشنهادات مناسبی از دیگر تیم‌های لیگ برتری داشت، ترجیح داد به درخواست نفت آبادان و پورموسوی برای حضور در جمع طلایی‌پوشان پاسخ مثبت بدهد و اکنون با قدرت رهبری بالای خط دفاعی توانسته بهمراه تیمش در جمع مدعیان و بالانشینان جدول حاضر باشد و باید دید برابر تراکتور نیز موفق خواهد بود یا خیر.

دیدگاه‌ها