کد خبر : 1727027 | 03 دی 1399 ساعت 01:26 | 20.9K بازدید | 3 دیدگاه

آرسنال ۱-۴ سیتی: صعود مقتدرانه آبی‌ها

منچسترسیتی با پیروزی ۴-۱ مقابل آرسنال، به نیمه‌نهایی جام اتحادیه انگلیس صعود کرد.

آرسنال ۱-۴ سیتی: صعود مقتدرانه آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که میهمان آرسنال بودند، امشب با گل‌های گابریل ژسوس، ریاض محرز، فیل فودن و آیمریک لاپورته به پیروزی رسیدند و راهی مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی شدند.

سیتی بازی را بهتر آعاز کرد و خیلی زود به گل رسید. در دقیقه ۳ بود که ارسال خوب اُلکساندر زینچنکو از سمت چپ در دهانه دروازه به ژسوس رسید و او هم با یک ضربه سر خوب، حساب کار را ۱-۰ کرد.

 

1556085


بعد از این گل آرسنالی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب روی دروازه سیتی ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند. پس از آن نوبت بازیکنان سیتی بود که چند بار تا آستانه زدن گل دوم پیش بروند اما ضربات آنها راهی به چهارچوب دروازه آرسنال پیدا نکرد. 
حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه ۳۱، آرسنال به گل تساوی رسید. حرکت خوب مارتینلی و ارسال او به دهانه دروازه را الکساندر لاکازت با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1556086


پس از این گل بازی متعادل پیش رفت و در دقیقه ۴۱، این سیتی بود که می‌توانست به گل دوم برسد اما گابریل ژسوس در موقعیت تک به تک با رونارسون، نتوانست دروازه آرسنال را باز کند.
در ثانیه‌های پایانی نیمه اول، اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و این نیمه با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۴ بود که این تیم به گل دوم رسید. روی یک ضربه آزاد بود که ریاض محرز پشت ضربه قرار گرفت و شوت نه چندان محکم او با اشتباه رونارسون همراه شد و توپ با لغزش از بین دستان این دروازه‌بان جوان، وارد دروازه توپچی‌ها شد.

 

1556087

 

تنها ۵ دقیقه بعد سیتی به گل سوم رسید. روی یک حرکت از سمت چپ، فیل فودن با پاس فرناندینیو صاحب موقعیت شد و با یک ضربه حساب شده، توپ را وارد دروازه رنارسون کرد. البته این گل مشکوک به آفساید بود با توجه به استفاده نشدن از VAR در این رقابت‌ها، داور گل را پذیرفت.

 

1556088

 

در ادامه بازی متعادل دنبال شد تا اینکه در دقیقه ۷۳، سیتی به گل چهارم رسید. این بار روی یک ضربه کرنر بود که ارسال فودن مقابل دروازه به لاپورت رسید و او هم با ضربه سر کار را تمام کرد.

 

1556089


در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد اما در دقایق پایانی بازیکنان سیتی تلاش زیادی کردند تا به گل پنجم برسند اما این اتفاق رخ نداد و بازی با برتری ۴-۱ سیتی به پایان رسید.

دیدگاه‌ها