کد خبر : 1727063 | 03 دی 1399 ساعت 10:38 | 29.8K بازدید | 3 دیدگاه

644 گل با پیراهن بارسا؛ مسی همچنان می‌تازد

رکورد تاریخی برای مسی؛ پله جایش را به لیونل داد

لیونل مسی در جریان پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل وایادولید ششصد و چهل و چهارمین گل خود با پیراهن بارسا را به ثمر رساند تا از رکورد گلزنی پله اسطوره برزیلی عبور کند.

رکورد تاریخی برای مسی؛ پله جایش را به لیونل داد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب به خانه وایادولید رفت و موفق شد حریفش را با گلهای کلمنت لانگله، مارتین بریث‌ویت و لیونل مسی با نتیجه 3-0 شکست دهد. اما گل مسی برای بارسا به رویدادی تاریخی تبدیل شد چرا که ابرستاره آرژانتینی با این گل موفق شد از رکورد پله اسطوره برزیلی فوتبال عبور کرده و رکورد بیشترین تعداد گل با پیراهن یک باشگاه را به خود اختصاص دهد.

 

1556136

 

پله در دوران فوتبال خود با پیراهن سانتوس برزیل برای این تیم 643 گل زده بود و رکورد تاریخی بیشترین گلزنی با پیراهن یک باشگاه را در اختیار داشت. اما مسی در بازی قبلی بارسا مقابل والنسیا با گلی که زد خود را به رکورد پله رساند و دیشب با گلی که در دقیقه 65 وارد دروازه وایادولید کرد از رکورد پله عبور کرد تا این رکورد تاریخی را به نام خود ثبت کند.

 

درحالیکه بارسا با نتیجه 2-0 از وایادولید پیش افتاده بود در دقیقه 65 مسابقه پدری ستاره جوان بارسا با یک پاس پشت پای زیبا مسی را پشت مدافعین حریف صاحب توپ کرد تا ابرستاره 33ساله با عبور دادن توپ از جوردی ماسیپ سومین گل بازی و ششصد و چهل و چهارمین گل خود برای بلوگرانا را به ثمر برساند.

 

1556140

توییت باشگاه بارسلونا به مناسبت رکوردشکنی لیونل مسی

 

مسی در پایان بازی نسبت به این رکوردشکنی در اینستاگرام واکنش نشان داد و در یک پست از همه کسانی که به او کمک کردند تا بتواند از رکورد پله عبور کند تشکر کرد.

 

1556137

پست اینستاگرامی مسی بعد از عبور از رکورد تاریخی پله

 

مسی در اینستاگرام خود نوشت:" وقتی فوتبال را شروع کرده بودم هرگز فکرش را هم نمی کردم که بتوانم رکورد بشکنم، به خصوص رکوردی که امروز به آن رسیدم، رکوردی که در اختیار پله بود".

 

ابرستاره آرژانتینی در ادامه این پست اینستاگرامی نوشت:" می خواهم از همه کسانی که در این سالها به من کمک کردند تشکر کنم. از هم تیمی ها، خانواده، دوستان و همه کسانی که هر روز من را حمایت کردند".

 

 

دیدگاه‌ها