کد خبر : 1727072 | 03 دی 1399 ساعت 11:31 | 75.5K بازدید | 2 دیدگاه

همکاری درخشان پدیده جوان و اسطوره تاریخی

دیدار تاریخ و امید در بارسلونا؛ پدری در آغوش مسی

مسی دیشب موفق به شکستن رکورد تاریخی پله شد اما همکاری درخشان او با پدری جوان برای بارسا شاید اهمیتی بیشتر از این رکورد داشت.

دیدار تاریخ و امید در بارسلونا؛ پدری در آغوش مسی

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی 3-0 مقابل وایادولید برای بارسا پیروزی مهمی بود. از یک طرف لیونل مسی موفق شد با زدن گل سوم تیمش رکورد 643گله پله که رکورد تاریخی گلزنی برای یک باشگاه بود را بشکند اما این بازی برای بارسا اهمیت دیگری هم داشت. همکاری درخشان پدری جوان و مسی که نقطه اوج آن گلزنی مسی و رکوردشکنی او بود.

 

1556155

 

درحالیکه آینده مسی در بارسلونا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد شکی نیست که درخشش پدری در هر بازی بارقه امید را در دل مدیران و هواداران بلوگرانا شعله ور می کند.

 

البته مسی در جریان بازی دیشب به هیچ وجه ستاره‌ای بی انگیزه به نظر نمی رسید و یک بار دیگر در مرکز توجه قرار داشت و هر نکته مثبتی که در بازی بارسا دیده می شود به نوعی به این اسطوره آرژانتینی ارتباط داشت. مسی 11 شوت به سمت دروازه وایادولید شلیک کرد که 7 شوت در چارچوب بود. مسی در این بازی تنها یک گل به ثمر رساند ولی در وقتهای تلف شده تیر دروازه بود که مانع از دبل او شد. فارغ از اینها نباید از نقش پاسهای کلیدی مسی در بازی خوب بارسلونا غافل شد.

 

1556156

 

در اواسط نیمه اول مسی بود که کلمنت لانگله را راه انداخت تا گل اول بارسا به ثمر برسد. در دقیقه 35 هم مسی بود که با دید عالی و به نمایش گذاشتن قدرت پاسوری خارق العاده اش سرجینیو دست را به شکلی زیبا صاحب توپ کرد تا سانتر او توسط مارتین بریث‌ویت به گل دوم بارسا تبدیل شود.

 

اما گل سوم بارسا توسط لیونل مسی نقطه اوج عملکرد درخشان او در این مسابقه بود. بارسایی که با آرایش 3-4-3 بیشتر از بازی های اخیرش متعادل به نظر می رسید و عملکرد دفاعی به مراتب بهتری داشت.

 

1556154

 

یکی از تصاویر نمادین مسابقه واکنش لیونل مسی بعد از به ثمر رساندن گل تاریخی خود در این بازی و شکستن رکورد پله بود. مسی که پاس گل پدری پدیده جوان بارسا را به گل تبدیل کرده بود به تنهایی مشغول شادی بعد از گل نشد تا این افتخار را جشن بگیرد بلکه بلافاصله برگشت و با انگشت اشاره به سمت پدری نشانه رفت. پدیده جوانی که با یک پاس پشت پای استثنایی به مسی پاس گل داده بود.

 

بارسا دیشب مطمئن شد که استعدادی در اختیار دارد که می تواند یکی از درخشان ترین استعدادهای نسل جدید باشد. ستاره ای که می توان یک تیم را حول او ساخت و شکل داد.

 

 

دیدگاه‌ها