کد خبر : 1727128 | 03 دی 1399 ساعت 18:10 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

برند شوستر:

چه کسی گفته بارسا شانس قهرمانی ندارد؟

بازیکن آلمانی سابق بارسلونا معتقد است این تیم همچنان دارای بخت قهرمانی در لالیگاست.

چه کسی گفته بارسا شانس قهرمانی ندارد؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته توانست در یکی از بهترین بازی های فصل خود 0-3 وایادولید را شکست دهد. در شبی که لیونل مسی و پدری گونزالس ستاره زمین بودند.

بارسا با این پیروزی و پس از 14 بازی 24 امتیازی شد اما با یک بازی بیشتر هنوز هشت امتیاز کمتر از اتلتیکوی صدرنشین دارد. فاصله بارسا با رئال نیز 5 امتیاز است.

 

 

1556094

 

 

بسیاری معتقدند لالیگای امسال رقابتی بین اتلتیکو و رئال است اما برند شوستر که سابقه بازی برای هر سه تیم بارسا(هشت سال)، رئال(دو سال) و اتلتیکو(سه سال) را دارد و فصل 08-2007 رئال را به عنوان مربی قهرمان لالیگا کرد، معتقد است بارسا بدون شانس نیست:« فصلی بسیار سخت و طولانی را سپری می کنیم و معتقدم هیچکس نمی تواند بارسا را بدون شانس قهرمانی بداند. چه کسی گفته این تیم بدون شانس است؟ معتقدم الان اتلتیکو و رئال امتیازات خوبی را پیش افتاده اند ولی تا پایان فصل زمانی طولانی باقی است و هر اتفاقی می تواند رخ بدهد. بارسا را دست کم نگیرید.»

 

 

1555954

 

 

بازگشت ایکر کاسیاس به رئال به عنوان معاون مدیر اجرایی:« از بازگشت کاسیاس خیلی خوشحال شدم و او شایسته اش بود. جدایی ایکر از رئال در سال 2015 خوشایند نبود و همیشه برایم دردناک است که بازیکنان اسطوره ای به شکل بد از باشگاه شان جدا شوند. کاسیاس خدمات زیادی به رئال کرده و در پست جدید نیز کمک بزرگی خواهد بود.»

دیدگاه‌ها