کد خبر : 1727230 | 04 دی 1399 ساعت 00:11 | 21.2K بازدید | 2 دیدگاه

رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ بیخ گوش همشهری

رئال مادرید با دو گل موفق شد در خانه گرانادا به پیروزی برسد.

رئال مادرید 2 - 0 گرانادا؛ بیخ گوش همشهری


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شبی که فقط در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم نمایش خوبی ارائه داده موفق به غلبه بر گرانادا شد تا با دو بازی بیشتر از اتلتیکومادرید با این تیم در صدر جدول هم امتیاز شود.

 

در همان دقایق ابتدایی و روی اشتباه عجیب و پاس ضعیف رافائل واران بود که گرانادا می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه پوئرتاس در موقعیتی تک به تک راهی بیرون زمین شد.

 

1556351

 

در دقیقه 15 تونی کروس از فاصله ای قابل توجه بخت خود را برای باز کردن دروازه گرانادا امتحان کرد، اما ضربه او با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد. در ادامه دفاع فشرده گرانادا اجازه خلق موقعیت به رئال مادرید نمی داد و جریان بازی آرام دنبال شد.

 

در دقایق پایانی نیمه نخست کریم بنزما فرصت خوبی برای زدن گل اول رئال مادرید داشت، اما ضربه او به مدافعان گرانادا برخورد کرد و در نهایت نیمه نخست کم هیجان و کم موقعیت با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

اما رئال مادرید نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و در همان ابتدا ضربه تماشایی و پشت پای مارکو آسنسیو به دیرک دروازه برخورد کرد. در ریباند تونی کروس و فده والورده فرصت خوبی برای گلزنی داشتند که هر دو ضربه توسط سیلوا مهار شد.

 

اما در دقیقه 58 رئال مادرید به گل رسید. ارسال دقیق آسنسیو از سمت چپ با ضربه سر محکم کاسمیرو همراه شد و رئال مادرید موفق شد دروازه گرانادا را باز کند تا این تیم مزد حملات خطرناک خود در نیمه دوم را بگیرد.

 

1556349

 

در دقیقه 67 این بار روی ارسال تونی کروس بود که رئال مادرید باز هم صاحب فرصت شد، اما ضربه سر رافائل واران در اختیار دروازه بان گرانادا قرار گرفت در دقیقه 77 و روی خطای مشکوک کاسمیرو بود که داور حتی صحنه را نیز بازبینی کرد، اما در نهایت برای گرانادا پنالتی اعلام نکرد.

 

در دقیقه 89 گرانادا روی ضربه سر دوآرته می توانست به گل برسد، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. اما در اوقات اضافی ضربه کریم بنزما بعد از برخورد با بازیکن حریف وارد دروازه شد تا رئال مادرید در نهایت با دو گل در این دیدار پیروز شود.

دیدگاه‌ها