کد خبر : 1727687 | 06 دی 1399 ساعت 15:45 | 108.6K بازدید | 8 دیدگاه

از ستاره بایرن و اینتر تا پدیده پرتغالی

استراتژی رئال در ژانویه؛ انفجار بمب در مادرید؟

از شش روز دیگر نقل و انتقالات زمستانی شروع خواهد شد و نگاه رئال به این پنجره احتمالا متفاوت با سال های قبل است.

استراتژی رئال در ژانویه؛ انفجار بمب در مادرید؟

به گزارش "ورزش سه"، از شش روز دیگر پنجره زمستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا باز خواهد شد و رئال مادرید نیز مثل دیگر تیم های بزرگ نگاه ویژه ای به آن خواهد داشت. در سال های اخیر به ندرت شاهد حضور رئال در انتقالات ژانویه بوده ایم. پنجره ای که در آن معمولا انتقال بزرگی رخ نمی دهد و تیم ها حاضر به فروش ستاره های بزرگ خود در نیمه های فصل نیستند با این حال این پنجره فرصت مناسبی برای باشگاه هاست تا در صورت دست یابی به فرصت مناسب، تحرکاتی به موقع را انجام دهند.

رئال مادرید برای زمستان 2021 استراتژی خاص خود را دارد. فلورنتینو پرز رئیس باشگاه و معاونانش هم به فکر جذب بازیکن هستند، هم فروش و هم فراهم آوردن مقدمات انتقالات تابستانی 2021.

 

 

1555852

 

 

خرید های احتمالی

دیوید آلابا ستاره چپ پای اتریشی بایرن از چند هفته پیش تبدیل به یک گزینه جدی برای رئال مادرید شده و گفته می شود دو طرف مذاکراتی ابتدایی را نیز انجام داده اند اما همه چیز با شروع نقل و انتقالات زمستانی جدی تر خواهد شد. از قرارداد آلابا تنها چند ماه باقیمانده و او می تواند به عنوان بازیکن آزاد با رئال وارد مذاکره شود. دو ماه پیش بود که بایرن مونیخ رسما خبر از شکست مذاکرات تمدیدش به آلابا داد و اینکه به وی پیشنهاد جدید ارائه نخواهد شد. آلابا هم مدافع چپ است و هم می تواند مدافع میانی باشد و هرچند صراحتا از تمایلش برای پیوستن به رئال صحبت نکرده ولی گفته می شود اولویت او باشگاه مادریدی است.

 

 

1557088

 

 

دیگر گزینه رئال،  نونو مندس است. ستاره 18 ساله اسپورتینگ لیسبون که یک مدافع چپ است و ژونی کالافات استعداد یاب برزیلی رئال او را شدیدا توصیه کرده است. اسپورتینگ لیسبون در صدد تمدید قرارداد مندس است ولی رئال می خواهد او را به عنوان جانشینی برای مارسلو جذب کند.

 

 

1548148

 

 

دیگر نام بزرگ این روزها کریستین اریکسن است که یک سال پس از پیوستن به اینتر چاره ای جز جدایی نمی بیند. او به رئال پیشنهاد شده است و باشگاه در صدد بررسی شرایط جذب اوست هرچند که رقم بالای او احتمالا مانع بزرگی خواهد بود.

 

فروش بازیکن

 

 

1556035

 

در حال حاضر تنها جدایی طلب رئال مادرید ایسکو است. ستاره اهل مالاگا قصد دارد پس از شش فصل و نیم بازی در رئال، راهی تیم دیگر شود چرا که جایگاهش در ایده های زین الدین زیدان را از دست داده است. ایسکو خانه اش در مادرید را نیز برای فروش گذاشته ولی گفته می شود هیچ پیشنهاد جدی برای وی نرسیده است.

شایعاتی شنیده می شود مبنی بر تمایل رئال برای معاوضه ایسکو با کریستین اریکسن. گزینه ای که در حال حاضر روی میز سران دو باشگاه است و شاید در نهایت عملی شود.

 

 

1557089

 

 

انتقالاتی برای تابستان 2021

رئال مادرید در صدد جذب یک ستاره بزرگ در تابستان 2021 است مادامی که شرایط پاندمی کرونا اجازه بدهد.

کیلیان امباپه گزینه شماره یک است و نام ارلینگ هالند نیز شنیده می شود. به این دو باید ادواردو کاماوینگا را هم اضافه کرد که هرچند یک ستاره بزرگ نیست ولی رئال از تابستان گذشته او را می خواهد.

 

 

1557090

 

 

این زمستان می تواند فرصتی باشد برای فراهم آوردن مقدمات جذب آنها و شاید کیلیان امباپه و کاماوینگا همین زمستان چند متری دیگر به رئال نزدیک تر شوند.

 

 

 

دیدگاه‌ها