کد خبر : 1727702 | 06 دی 1399 ساعت 16:43 | 41.6K بازدید | 0 دیدگاه

در طول بازی هیچ موقعیتی به تاجیکستان ندادیم؛

عبدی: فیفا نباید اجازه نابودی یک نسل را بدهد

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران گفت: از فیفا و AFC درخواست می کنیم نگذارند آینده این بچه ها که سرمایه های آینده فوتبال ایران هستند نابود شود.

عبدی: فیفا نباید اجازه نابودی یک نسل را بدهد

به گزارش "ورزش سه"، حسین عبدی پس از پیروزی در دومین بازی تدارکاتی اردوی تاجیکستان و مقابل تیم میزبان گفت: پیش از هر چیز از میزبانی شایسته تاجیکستان تشکر می کنم. بازی بسیار خوبی بود ، تیم حریف هم بازی بسیار خوبی انجام داد و یک تیم فوق العاده است. او ادامه داد: ما در بازی قبلی با یک یار کمتر حدود 70 دقیقه بازی کردیم و دو تعویض اجباری داشتیم با این وجود با چهار گل پیروزی شدیم و امروز هم خوشبختانه نتیجه خوبی کسب کردیم. هرچند تیم تاجیکستان واقعا تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و این بازی ها برای ما بسیار مفید بود.


سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران اضافه کرد:من امیدوار بودم ما و تاجیکستان در کنار هم به جام جهانی نوجوانان صعود کنیم ولی متاسفانه یک تصمیمی گرفته شده که من اصلا نمی دانم در این خصوص چه باید بگویم. ما ، تاجیکستان و همه کشورهای دیگری که به این مرحله رسیده اند هزینه زیادی کردند. برنامه ریزی کردند و بهترین نفرات را انتخاب کردند تا ابتدا در مسابقات آسیایی و پس از آن رقابت های جهانی شرکت کنند. اعتقاد من این است که اگر رقابت ها برگزار نشود یک نسل از بین می رود و فیفا واقعا باید به این مسئله رسیدگی کند. نمی شود که بعد از این مدت یک شب بخوابیم و صبح بیدار بشویم ببینیم می گویند برگزار نمی شود.


عبدی همچنین گفت:این بچه ها به حضور در مسابقات نیاز دارند و در غیر اینصورت رشد نمی کنند. درخواست من از فیفا و AFC این است که مسابقات آسیایی ابتدا برگزار شود و پس از آن هم رقابت های جهانی را برگزار کنند. خوشبختانه واکسن هم پیدا شده و تا زمان برگزاری بازی ها مشکلی وجود نخواهد داشت. حقیقت این است که فوتبال به خاطر همین استعداد ها و این بچه ها وجود دارد. نباید بگذاریم با یک تصمیم آینده این بچه ها نابود شود.خواهش من این است که فیفا و کنفدراسیون به فکر جوان های کشورهای مختلف جهان باشند و اجازه ندهند این استعدادها از بین بروند.

دیدگاه‌ها