کد خبر : 1728093 | 08 دی 1399 ساعت 17:43 | 13.5K بازدید | 1 دیدگاه

تلاش می‌کنیم دست پر از تبریز برگردیم؛

مرزبان: اعتراضی به برنامه سازمان لیگ نداریم

مربی تیم فوتبال سپاهان اذعان داشت که علی رغم فشردگی و سه بازی خارج از خانه، طلایی‌پوشان اعتراضی نسبت به برنامه سازمان لیگ ندارند.

مرزبان: اعتراضی به برنامه سازمان لیگ نداریم

به گزارش "ورزش سه" در یکی از دیدارهای هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم سپاهان و ماشین سازی فردا در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف یکدیگر می‌روند؛ علیرضا مرزبان دستیار محرم نویدکیا به مانند بازی‌های گذشته در کنفرانس خبری بازی حاضر شد و در توضیح آخرین وضعیت سپاهان و ارزیابی‌اش از رقیب فردای این تیم گفت: با وجود شرایط جدول و انتظارات موجود از تیم ما، ماشین‌سازی تیم منسجمی است که بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد. این تیم نتایج خوبی نگرفته، اما تیم دست بسته‌ای هم نبوده است؛ ماشین‌سازی فاکتورهای بزرگی دارد و من نسبت به آنها احساس خوبی دارم. ما به تیم حریف احترام قائل هستیم، اما با توجه به شرایطی که در لیگ داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که دست پُر از تبریز برگردیم.

 

مرزبان در پاسخ به سوالی درباره سبک بازی سپاهان مقابل ماشین سازی ادامه داد: در دنیای فوتبال، هر دو فاکتور گل نخوردن و گل زدن مهم است؛ باید تمرکز خود را بر روی سازمان دفاعی خود بگذاریم و امیدواریم هم در بخش دفاعی و هم در بخش هجومی کار خود را به خوبی انجام بدهیم.

 

مربی سپاهان درباره غایبان این تیم برای دیدار فردا گفت: برخی بازیکنان‌مان با مصدومیت‌های جزئی مواجه هستند، اما امیدواریم فردا تیم‌مان را با تمام قدرت به دیدار مقابل ماشین‌سازی بفرستیم؛ کادر پزشکی ما خوب کار می‌کند و یک کادر منسجم است که در کنار بازیکنانی که کاملاً باشرف در زمین می‌جنگند، مطمئنا ما بدون حاشیه به کارمان ادامه می‌دهیم.

 

علیرضا مرزبان در بخش پایانی صحبت‌های خود در واکنش به حواشی روزهای گذشته علیه برنامه‌ریزی انجام شده از سوی سازمان لیگ، به حمایت از تصمیمات این سازمان پرداخت و درباره موضع باشگاه سپاهان گفت: ما باید سه بازی خارج از خانه پشت سر انجام بدهیم، اما اعتراضی به این موضوع نداریم؛ ما اعتماد خاصی به سازمان لیگ و برنامه‌ریزی آنها داریم و سعی می‌کنیم تمرکزمان را بر روی کار خودمان بگذاریم. رعایت اخلاق و احترام به حقوق یکدیگر، معیارهایی است که در فوتبال حرفه‌ای هست وجود دارد.

دیدگاه‌ها