کد خبر : 1728147 | 08 دی 1399 ساعت 22:55 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

چلسی ۱ - ۱ استون ویلا؛ ادامه فرصت سوزی آبی ها

چلسی در یک بازی خانگی با تساوی 1-1 مقابل استون ویلا متوقف شد.

چلسی ۱ - ۱ استون ویلا؛ ادامه فرصت سوزی آبی ها

به گزارش "ورزش سه"، چلسی بعد از شکست ناامید کننده در دیدار دو روز پیش برابر آرسنال امشب از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس میزبان استون ویلا بود که در پایان این بازی با نتیجه 1-1 تمام شد.

 

در دقیقه 6 استون ویلا می توانست توسط ستاره اول خود یعنی جک گریلیش به گل اول دست پیدا کند اما شوت او توسط ادوارد مندی به کرنر فرستاده شد.

 

 

1557710

 

 

در دقیقه 12 چلسی به یک موقعیت فوق‌العاده خوب دست یافت. اشتباه گریلیش باعث شد کریستین پولیسیچ در موقعیت تک به تک با دروازه استون ویلا قرار بگیرد اما ضربه او با اختلاف کم به بیرون رفت.

 

در دقیقه 34 بالاخره حملات چلسی نتیجه داد و این تیم به گل برتری دست یافت. ارسال بن چیلول به دهانه دروازه با ضربه سر عالی اولیویه ژیرو همراه بود تا بازی 1-0 شود.

 

 

1557714

 

 

در ادامه نیمه اول نیز شاگردان فرانک لمپارد تقریباً توپ و میدان را به شکل کامل در اختیار داشتند اما اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد تا دو تیم با همان یک گل به سود چلسی راهی رختکن شوند.

 

استون ویلا نیمه دوم را بسیار خوب آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی گل تساوی بخش را به ثمر رساند. ارسال متی کش به دهانه دروازه چلسی با ضربه تمام کننده انور القاضی همراه بود تا نتیجه 1-1شود.

 

 

1557715

 

 

در دقیقه 67 چلسی موفق شد توسط سزار آسپلیکوئتا دوباره گلزنی کند اما به دلیل حضور مدافع اسپانیایی در موقعیت آفساید این گل مردود اعلام شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در ادامه استون ویلا می توانست گل دوم را هم وارد دروازه چلسی کند اما شوت فوق العاده بازیکن این تیم یعنی مک گین با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1557712

 

 

در دقیقه 83 چلسی می‌توانست دروازه استون ویلا را باز کند اما ضربه خوب ستاره آلمانی این تیم یعنی تیمو ورنر با اختلافی بسیار کم و ناچیز از بالای دروازه عبور کرد.

 

در ادامه نیز آبی‌های لندن در به ثمر رساندن گل ناتوان بودند تا مسابقه با همان نتیجه 1-1 تمام شود و چلسی دو امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها