کد خبر : 1728175 | 09 دی 1399 ساعت 10:20 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

نساجی در ساری؛ استادیوم آماده نیست

نساجی خیلی موافق بازی در چمن مصنوعی استادیوم شهید و طنی نیست به این دلیل که خود در تهران و در زمین طبیعی استادیوم کارگران تمرین می کند و طبیعتا دوست دارد در چمن طبیعی هم بازی کند.

نساجی در ساری؛ استادیوم آماده نیست 

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تلاش های فراوان از سوی باشگاه نساجی هنوز هیچ اقدامی برای تعویض چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی صورت نگرفته است و به نظر می رسد مدیران شهرستان و حتی استان بیشتر دوست دارند استادیوم شهید وطنی هم چنان چمنش مصنوعی باشد. شاید در یکی از بازی ها همانند پرسپولیس به دلیل بارندگی زمین پر از آب شود اما دست کم زمین تبدیل به باتلاق نخواهد شد و از سویی هزینه نگهداری چمن طبیعی را برای مازنی ها به همراه نخواهد داشت. پدیده مصنوعی کردن چمن های استادیوم های شمال فراگیر شده بطوریکه امروز بیشتر استادیوم های شمال از استادیوم شهداری نوشهر گرفته تا استادیوم سردار جنگل رشت چمنشان مصنوعی است. منتهی تفاوت استادیوم شهید وطنی و دیگر استادیوم ها این است که زیر سازی ندارد ودر صورت بارندگی آب در استادیوم جمع می شود. 

 

در شرایطی که طبیعی کردن زمین چمن استادیوم شهید وطنی زمان بر است بحث بازی نساجی در استادیوم شهدای ساری هم پیش آمد به خصوص که اینروزها به خاطر کرونا تماشاگر حق حضور در استادیوم را ندارد؛ به همین بهانه مدیران باشگاه نساجی از استادیوم شهدای ساری بازدید کردنداما متوجه شدند این استادیوم با وجود اینکه جز استادیوم های تازه تاسیس کشور بشمار می رود شرایط میزبانی از بازی های نساجی را ندارد و اگر نساجی بخواهد در این استادیوم به میدان برود متحمل هزینه های زیادی خواهد شد. در حالی که برای باشگاه نساجی در این شرایط اقتصادی تامین هزینه های تیم هم سخت است چه رسد به اینکه بخواهد برای استادیوم هم هزینه کند. به خصوص که برای هر بازی در استادیوم شهید وطنی میلیون ها تومان هزینه می کند و طبیعتا انتظار دارد دراستادیومی به میدان برود که نه خود آسیب ببیند و نه تیم حریف.

دیدگاه‌ها