کد خبر : 1728197 | 09 دی 1399 ساعت 11:48 | 20.2K بازدید | 12 دیدگاه

سهیل مهدی نگاه رنگی ندارد

مظلومی: درباره پرسپولیس و بازی‌هایش صحبت نمی کنم

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت محمود فکری روز گذشته از تصمیم سازمان لیگ برای برنامه دربی ناراحت بود.

مظلومی: درباره پرسپولیس و بازی‌هایش صحبت نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، پرویز مظلومی سرپرست باشگاه استقلال شب گذشته در برنامه فوتبال برتر درباره برنامه ریزی لیگ برتر و بازی های این تیم صحبت هایی را مطرح کرد.


مظلومی در خصوص برنامه‌ ریزی سازمان لیگ برای بازی‌ های عقب ‌افتاده پرسپولیس و دربی 94 به مهر گفت: ما خواهان این نبودیم که 12 روز بازی نکنیم. با اضافه کردن بازی گل گهر، ما نیز 3 بازی خارج از خانه برگزار می کنیم. دربی نسبت به سایر بازی ها، حساسیت خودش را دارد. ما خواهش کردیم تا زمانی که پرسپولیس بازی هایش را انجام نداده، دربی برگزار نشود چونکه بحث آسیب دیدگی و محرومیت بازیکنان مطرح است.


وی ادامه داد: آقای مهدی به ما قول دادند که تا زمانیکه تعداد بازی های تیم ها برابر نشود، دربی نیز برگزار نمی شود. ما به مصاف گل گهر می رویم ولی رقیبان ما دو بازی از ما عقب تر هستند. اکثر باشگاه ها روی برنامه اعلام شده اعتراض دارند. آقای مهدی می گویند می توانستند لیگ را تعطیل کنند تا بازی های عقب افتاده برگزار شود و سپس لیگ را ادامه دهند که تیم ما با این قضیه موافق بود.


سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: نمی شود کتمان کرد که استقلال و پرسپولیس همیشه روی هوادارانشان حساس هستند. ما گفتیم عدالت رعایت شود. خود محمود فکری هم گفت، اگر قرار بود پرسپولیس 2 بازی عقب تر از ما بازی کند همان زمان که این تیم از آسیا بر می گشت با آنها بازی می کردیم. سهیل مهدی قبلا مصاحبه کرد و گفت که دربی با بازی های برابر برگزار می شود. من روز گذشته با مهدی صحبت کردم و مطمئنم او نگاه رنگی ندارد ولی نمی دانم چه اتفاقی رخ داده است. خود آقای فکری هم خیلی بابت این مساله ناراحت بود.


وی گفت: ما دنبال عدالت هستیم، من از مسئولان تیمها خواهش می کنم در مورد تیم خودشان حرف بزنند چون در این روزها در مورد استقلال خیلی صحبت می شود. ما دنبال حاشیه و جنجال نیستیم ولی حقمان را می خواهیم. این وسط حق استقلال برای دربی خورده شده است. هواداران ما روی این مساله حساس هستند و ای کاش این مساله با عدالت بیشتری صورت می گرفت.


او در پاسخ به این سوال که آیا معتقد است زمان دربی به سود پرسپولیس شده است گفت: من نمی گویم به نفع کدام تیم شد چون درباره تیم خودم صحبت می کنم اما تیمی که بازی اش عقب می افتد نتایج و شرایط جدول را می داند و این باعث می شود به بقیه تیم ها ظلم شود.

دیدگاه‌ها