کد خبر : 1728200 | 09 دی 1399 ساعت 11:56 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

نفت آبادان و هدف اولین برد خارج از خانه

موفق‌ترین تیم خانگی در این فصل با دستیابی به ۴ برد خانگی، امیدوار است امروز اولین پیروزی خارج از خانه برای دستیابی به صدرنشینی را کسب کند.

نفت آبادان و هدف اولین برد خارج از خانه

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان سیروس پورموسوی با عملکردی درخشان طی دیدارهای این فصل اکنون در جایگاه دوم جدول حاضر شده‌اند که این اتفاق با دستیابی به چهار برد خانگی و رکورد صد درصد پیروزی در استادیوم تختی آبادان فراهم شده است.

 

نفت آبادان تاکنون دیدارهای خارج از خانه سختی مقابل پرسپولیس، استقلال، آلومینیوم اراک و شهرخودرو پشت سر گذاشته که ماحصل آن دو تساوی بوده است. با این حال اکنون شاگردان سیروس پورموسوی امیدوارند برابر سایپا که در خانه موفق نشان داده، به اولین برد خارج از خانه دست یابند تا صدرنشینی خود را تداوم بخشند.

 

دو شکست خارج از خانه نفت آبادان برابر پرسپولیس و آلومینیوم بوده و دو تساوی ارزشمند برابر استقلال و شهرخودرو نیز  برای این تیم دو امتیاز داشته تا با ۱۴ امتیاز و تفاضل کمتر نسبت به گل گهر در رده دوم حاضر شوند. با این حال طلایی‌پوشان با توجه به دیدار این هفته گل گهر مقابل استقلال، امیدوارند با برد مقابل سایپا، صدرنشینی خود را تداوم بخشند و برای سومین بار طی این فصل به رتبه اول جدول دست یابند.

 

باید دید ابراهیم صادقی و شاگردانش مانع از این هدف بزرگ نفت آبادان خواهند شد یا خیر.

دیدگاه‌ها