کد خبر : 1728202 | 09 دی 1399 ساعت 12:04 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ریکانی: آقای نماینده الان منتظر شما هستیم

کاپیتان نفت آبادان با اشاره به موفقیت چند هفته اخیر این تیم، مدعی شد برای تداوم این شرایط نیازمند حمایت بیشتر مسوولان استانی خواهند بود.

ریکانی: آقای نماینده الان منتظر شما هستیم

به گزارش “ورزش سه”، طالب ریکانی در این فصل با پنج گل زده، دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی عملکردی خیره کننده در جمع طلایی‌پوشان داشته و امیدوار است در دیدار امروز نیز موفق به کسب نتیجه لازم شوند.

کاپیتان نفتی‌ها درباره دیدار با سایپا می‌گوید: برد هفته گذشته روحیه خوبی به بازیکنان داده و اکنون با تمرینات مناسب و آنالیزی که از سایپا داشته‌ایم برای این بازی آماده شده‌ایم.

 

وی ادامه داد: مایه افتخار ماست که این روزها هواداران نفت در بهترین شرایط و خوشحالی قرار دارند. این حس بزرگی است و واقعا به آن افتخار می‌کنیم که در این شرایط سخت توانسته‌ایم سهمی در این شادی داشته باشیم. تمامی بازیکنان، اعضای کادرفنی و مدیریت باشگاه خودمان را نسبت به هواداران تیم‌مان مسوول می‌دانیم و تمام تلاش ما برای تداوم این شرایط خواهد بود.

 

ریکانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خواهان حمایت ویژه از این تیم شد: نفت در مقطعی از فصل گذشته نیز شرایط خوبی داشت و در جمع مدعیان قرار داشت. این نشان می‌دهد که این تیم پتانسیل لازم را دارد و البته ما در فصل گذشته و در نیم فصل اول خصوصا حمایت و حضور هواداران در استادیوم را هم کنار خودمان داشتیم که سهم زیادی در این موضوع داشت. با این حال حرف من این است که اکنون باید حمایت بیشتری از تیم صورت گیرد. نباید بگذارند بازیکنان و اعضای فنی تیم دلسرد شوند و این شور و حالی که بین هواداران شکل گرفته از بین برود. آقایان نماینده و مدیران استانی الان که تیم اوضاع خوبی دارد باید بیشتر در کنار تیم باشند و حمایت کنند. مطمئنا در صورت حمایت لازم قادر خواهیم بود اتفاقات بهتری در آینده شکل دهیم.

دیدگاه‌ها