کد خبر : 1728216 | 09 دی 1399 ساعت 13:03 | 20.4K بازدید | 8 دیدگاه

پوکر قهرمانی خیلی‌ها را اذیت کرده است؛ 

کنعانی‌زادگان: مستحق کسب عنوان مرد سال آسیا هستم

مدافع میانی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید این تیم بار دیگر به فینال آسیا راه پیدا خواهد کرد.

کنعانی‌زادگان: مستحق کسب عنوان مرد سال آسیا هستم

به گزارش "ورزش سه"، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی در مورد آخرین دیدار تیمش برابر نساجی مازندران بیان کرد: من کاری به بعضی از موارد حاشیه‌ای ندارم که می‌گویند شرایط زمین عمدی به آن شکل بوده یا موارد دیگر، چون هدف ما انجام بازی عقب‌افتاده‌مان بود. از همین‌رو اگر سیل یا هر اتفاق دیگری هم می‌افتاد ما باید بازی را انجام می‌دادیم که همین مهم را انجام دادیم. در واقع ما هم‌قسم شده بودیم ببریم و پیروز شویم، اما شرایط زمین خیلی بد بود و سمت من اینقدر آب جمع و زمین باتلاقی شده بود که در نیمه اول فقط توانستم یک پاس به هافبک سمت خودم سیامک بدهم و باور کنید این کار را هم در حالی که سیامک پنج‌متری من بود خیلی سخت انجام دادم چون شرایط زمین خیلی بد بود و اجازه نمی‌داد ما کارمان را خوب انجام بدهیم.


مدافع تیم ملی در مورد دریبل‌هایی که در یکی دو صحنه از کریم اسلامی خورد و حتی چند ثانیه پیش از گل مجبور به انجام خطا روی او شد، توضیح داد: باور کنید به‌دنبال بهانه آوردن نیستم. دقیقه یک یک‌بار و دقیقه ۱۰ زانویم خیلی بد درد گرفت و خیلی ترسیدم که مبادا آسیب ببینم. باور کنید واقعاً ترسیده بودم. روی همین مسأله هم واقعاً با ترس زیاد بازی کردم چون نگران بودم آسیب ببینم و دوباره مشکلات رباط و مینیسک سراغم بیاید.

 

سوال بعدی خبرنگار ایران ورزشی از کنعانی زادگان در رابطه با متهم شدن پرسپولیس بود  و اینکه بسیاری از تیم های لیگ برتری معتقدند از این تیم حمایت می شود. مدافع میانی پرسپولیس در واکنش به این سوال گفت: همه می‌دانند بعضی‌ها دوست ندارند ما موفق شویم و برای همین هم هر کاری انجام می‌دهند پرسپولیس را زمین بزنند. همیشه حرف پشت قهرمان هست چون قهرمانی‌های متعدد پرسپولیس در چند سال اخیر بعضی‌ها را حسابی اذیت کرده و این همه قهرمانی متوالی برای‌شان قابل هضم نیست، اما ما کاری به این حرف‌ها و جوسازی‌ها نداریم و با عزم جزم‌تر و باقدرت‌تر فقط کار خودمان را انجام می‌دهیم و هرچه سازمان لیگ بگوید از آن تبعیت می‌کنیم. در بدترین زمین و شرایط جوی با مسجدسلیمان، نساجی و سایپا بازی کردیم. جدا از آنها همه دیدند در سیلاب باران با صنعت‌نفت هم بازی کردیم اما هیچ اعتراضی نکردیم در حالی که چاله‌چوله‌های زمین بازی‌مان با سایپا و شرایط سخت چند بازی دیگرمان را همه دیدند اما هیچ بهانه‌ای نیاوردیم و مرد و مردانه رفتیم و جنگیدیم و بازی کردیم. در بین بازی‌های‌مان هم فقط روز بازی و زمین بازی‌مان با شهرخودرو مناسب بود که با چند گل آن تیم را بدرقه کردیم. این حرف‌هایی که بعضی‌ها می‌زنند بهانه است چون پوکر قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی‌مان در جام‌ها و نایب‌قهرمانی‌های‌مان در آسیا که به شکل متوالی رخ داده بعضی تیم‌ها را واقعاً اذیت کرده است.

 

1545762


بخش بعدی صحبت های کنعانی زادگان تقدیر از خانواده داغدار یاسوجی بود که به دلیل شکست پرسپولیس در آسیا یکی از عزیزان خود را از دست دادند و در این مورد گفت:
 از مرگ هوادارمان واقعاً همه تیم بشدت متأثر و ناراحت شدند. این خبر برای همه ما خیلی ناراحت‌کننده بود و در این بین واقعاً باید از سرمربی‌مان تشکر کنم که در حرکتی زیبا و جوانمردانه به یاسوج سفر کرد و از نزدیک با خانواده آن هوادار متعصب دیدار کرد و به آنها تسلی داد.


او سپس در مورد از دست رفتن جام قهرمانی و اینکه آیا پس از بازی افسوس نمی خوردند، توضیح داد: من که گفتم واقعاً از مرگ هوادارمان ناراحت شدیم چون هدف اصلی ما از هر موفقیتی خوشحال کردن دل هوادارمان است و اصلاً نمی‌خواهیم هیچ زمانی حتی یک هوادارمان هم از ما ناراحت و افسرده باشد. در فینال هم همه دیدند ما همه تلاش‌مان را انجام دادیم اما حریف اتفاقات و داور بازی نشدیم و در عین شایستگی برای کسب قهرمانی به عنوان نایب‌قهرمانی رسیدیم.

 

کنعانی زادگان به همراه شجاع خلیل زاده، بشار، طارمی، سردار، سون و عفیف نامزدهای کسب بهترین بازیکن سال آسیا هستند. او در واکنش به این سوال که خودش را مستحق حضور در بین این اسامی برای کسب این عنوان می‌داند یا خیر، اینطور واکنش نشان داد: خیلی سخت است که یک دفاع باشی و عملکردت به چشم بیاید چون معمولاً این همیشه مهاجمان هستند که با گلزنی‌های‌شان کارشان بیشتر دیده شده و به چشم می‌آیند از همین‌رو واقعاً خیلی خوشحالم با وجود همه محدودیت‌هایی که یک بازیکن در پست دفاع میانی داشته و دارد نامم جزو کاندیداها قرار می‌گیرد و در سن ۲۶سالگی جزو کاندیداها هستم. در تیم باشگاهی‌ام چه در ایران و چه در آسیا کمترین گل خورده را پرسپولیس داشته به همین دلیل اگر حمل بر خودستایی و غرور شخصی نباشد با احترام به بقیه کاندیداها فکر می‌کنم واقعاً مستحق کسب عنوان مرد سال آسیا هستم. این اتفاق خوب یعنی کاندیدا شدنم را جدا از تلاش زیاد، مرهون کادر فنی تیم‌مان و همه بازیکنان و همه عوامل تیم از تدارکات بگیرید تا کادر پزشکی و کادر فنی که همه‌جوره روی موارد فنی با من کار کردند تا به اینجا برسم می‌دانم. بازیسازی در خط دفاع و تمام ریزه‌کاری‌های فنی در فوتبال مدرن نکاتی بودند که کادر فنی‌مان جزء‌به‌جزء آنها را با من کار کرده‌اند. جدا از این همه موارد می‌خواهم بگویم خودم هم خیلی سرسختانه جنگیدیم و تسلیم نشدم چون شاید اگر بازیکن دیگری جای من بود دوبار رباط می‌داد یا مینیسکش دچار مشکل می‌شد و مشکلات دیگری گریبانگیرش می‌شد قید فوتبال را می‌زد اما من همه این سختی‌ها را به جان خریدم تا خدا این عزت را به من عطا کرد.


او در واکنش به این سوال که خیلی ها می گویند پرسپولیس دیگر شانسی برای رسیدن به فینال آسیا ندارد، تاکید کرد:  اتفاقاً باز هم به فینال می‌رسیم. امسال هم برای کسب همه جام‌ها از سوپرجام تا جام حذفی و لیگ برتر تلاش می‌کنیم و اتفاقاً خیلی هم قدرتمندیم و امیدوار به کسب موفقیت. هدف اصلی و اولویت اول‌مان هم کسب گلت قهرمانی یعنی پنجمین قهرمانی متوالی است که آن را تقدیم روح هوادار یاسوجی و بقیه هواداران می‌کنیم و برای کسب جام‌های بعدی هم خیز برداریم.

دیدگاه‌ها