کد خبر : 1728983 | 13 دی 1399 ساعت 12:52 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

هندرسون: لیورپول می‌خواست من را بفروشد

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول از زمانی می‌گوید که لیورپول قصد داشت او را به فولهام بفروشد.

هندرسون: لیورپول می‌خواست من را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، درست بعد از پیوستن از ساندرلند به لیورپول در سال 2011، کاپیتان قهرمان تیم یورگن کلوپ خود را در برابر یک معاوضه دید. کاپیتان قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان می‌گوید که وقتی لیورپول می‌خواست در سال 2012 او را به فولهام بفروشد دوران وحشتناکی را تجربه کرد. 

 

1558839

 


کاپیتان تیم ملی انگلستان آن زمان مانند حالا انقدر در سطح بالایی نبود و مربی وقت لیورپول، برندون راجرز، قصد داشت در معامله‌ای با فولهام، او را با کینت دمپسی معاوضه کند. هندرسون این انتقال را رد کرد و سرانجام به قهرمان باشگاه در مرسی‌ساید تبدیل شد، ولی همه چیز می‌توانست متفاوت باشد.

 


هندرسون به گاردین گفت: "دوران بسیار سختی بود که به وضوح آن را به خاطر دارم. داشتیم برای یکی از بازی‌های لیگ اروپا برابر هارتز در آنفیلد آماده می‌شدیم. مثل همیشه در هتل ملاقات کردیم و بعد، شخصی در اتاقم را زد و گفت که سرمربی می‌خواهد با ما صحبت کند. راستش را بخواهید فقط یک صحبت ساده بود. فرصتی بود که من نمی‌خواستم و به آن علاقه‌ای نداشتم. احساس می‌کردم چیزهای بسیاری برای ارائه دارم، ولی آن موقع در موقعیت بسیار بدی بودم."

 


وقتی یورگن کلوپ در فصل 16-2015 به لیورپول آمد، اوضاع چندان برای هندرسون تغییر نکرد، چرا که او 19 بازی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

1514116


"وقتی مربی برای اولین بار آمد، برای من خیلی سخت بود، چون مصدوم بودم. مدام به من خرده می‌گرفتند، بنابراین مدتی طول کشید تا خود واقعی‌ام شوم و ریتمم را به دست آورم. بعد، به لطف یورگن، پستم به عقب زمین تغییر کرد، چرا که فکر نمی‌کنم شخص دیگری می‌توانست ببیند که من می‌توانم در آن نقش بازی کنم. زمان‌هایی هم بود که خوب بازی نمی‌کردم. آن موقع بود که عملکردم زیر سوال می‌رفت. ولی من به مربی اعتماد داشتم. تلاش کردم و بالغ شدم. واقعا از اینکه این فرصت در اختیارم گذاشته شد سپاسگزارم، چرا که همه‌ جنبه‌های عملکردم، چه در دفاع و چه در حمله پیشرفت کرد."

 


"وقتی فابینیو، این هافبک تهاجمی ذاتی، را به خدمت گرفتیم، حس کردم به نفع من است، زیرا می‌توانستم کمی جلوتر بازی کنم. وقتی در این مورد با سرمربی حرف زدم، استقبال کرد، ولی فکر نمی‌کنم قصد داشت که زود آن را عملی کند."
"خیلی از آن نگذشت که در بازی برابر ساتهمپتون روی نیمکت نشستم و به عنوان مهاجم به بازی رفتم و توانستم گل بزنم. از آن موقع حتی بالغ‌تر شدم. در پایان سال گذشته، بیشتر به عنوان شماره 8 بازی کردم، ولی با مصدومیت‌های جدی که در این فصل داشتم، دوباره کمی عقب‌تر بازی کردم. فکر می‌کنم می‌توانم در هر دوی این پست‌ها تاثیرگذار باشم."

 

 

دیدگاه‌ها