کد خبر : 1729108 | 14 دی 1399 ساعت 01:24 | 18.8K بازدید | 3 دیدگاه

وست‌بروم 0-4 آرسنال: آتش‌بازی توپچی‌ها در برف

آرسنال در ادامه نتایج خوب اخیرش، امشب موفق شد در خانه وست بروم به پیروزی 4-0 برسد.

وست‌بروم 0-4 آرسنال: آتش‌بازی توپچی‌ها در برف

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان میکل آرتتا که در دو دیدار قبلی مقابل چلسی و برایتون به پیروزی رسیده بودند، امشب هم با درخشش کیه‌ران تیرنی و الکساندر لاکازت، با چهار گل وست بروم را در هم کوبیدند.

آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 3، روی ارسال خطرناک اوبامیانگ، هکتور بیرین صاحب موقعیت شد اما شوت او را دروازه بان وست بروم با پا برگشت و ساکا هم نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند.

برتری آرسنال ادامه داشت و در دقیقه 10، روی پاس لاکازت، باز هم ساکا صاحب موقعیت شد اما ضربه او دقیقا به جایی رفت که جانستون حضور داشت.

حملات توپچی ها ادامه پیدا کرد و بعد از اینکه این تیم یکی دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد، سرانجام در دقیقه 23، کیه‌ران تیرنی قفل دروازه وست بروم را باز کرد. مدافع چپ آرسنالی ها که با پاس راب هولدینگ صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت انفرادی دیدنی، با ضربه ای تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

 

1559036

 

وست بروم هنوز از شوک این گل خارج نشده بود که آرسنال در دقیقه 28 به گل دوم رسید. این بار روی یک حرکت تیمی تماشایی و فرار امیل اسمیت-رو از سمت راست و پاس در عرض او، ساکا با یک بغل پای ساده کار را تمام کرد.

 

1559038

 

فشار حملات آرسنال بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 32، لاکازت می توانست روی پاس اسمیت-رو، زننده گل سوم توپچی ها نام بگیرد اما جانستون به هر ترتیب ممکن توپ را به بیرون فرستاد.

در دقایق باقی مانده نیمه اول باز هم این آرسنالی ها بودند که موقعیت‌های خطرناک تری روی دروازه حریف داشتند اما در نهایت نیمه اول با همان دوم گل به پایان رسید.

نیمه دوم را وست بروم بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.

اما آرسنالی ها خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه در دقیقه 55، لاکازت یک موقعیت خوب را از دست داد، همین مهاجم فرانسوی در دقیقه 60 زننده گل سوم میهمان نام گرفت. روی ارسال ساکا بود که ابتدا مدافع وست بروم دو بار توپ را دفع کرد اما در نهایت لاکازت با یک شوت محکم، حساب کار را 3-0 کرد.

 

1559039

 

عطش آرسنالی ها برای گلزنی با این گل هم کاهش پیدا نکرد و آنها در دقیقه 64 به گل چهارم رسیدند. این بار تیرنی در نقش گلساز ظاهر شد و ارسال او از سمت چپ را لاکازت با زانو تبدیل به گل کرد.

برتری آرسنالی ها بعد از این گل هم ادامه داشت و در دقیقه 75، باز هم ارسال تیرنی روی دروازه وست بروم خطرساز شد اما ویلیان و اوبامیانگ نتوانستند از آن استفاده کنند.

در دقایق پایانی آرسنالی ها تلاش زیادی برای زدن گل پنجم انجام دادند اما

دیدگاه‌ها