کد خبر : 1729133 | 14 دی 1399 ساعت 09:52 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع از حضور  برهانی و حنیف 

بیک زاده : هیچ‌کدام از مربیان لیگ اروپایی نیستند

بازیکن سابق استقلال از حضور هم‌تیمی‌ها روی نیمکت این تیم حمایت می‌کند.

بیک زاده : هیچ‌کدام از مربیان لیگ اروپایی نیستند

به گزارش ورزش سه؛ هاشم بیک زاده که همراه با فرهاد کاظمی در تیم با دران مشغول به مربیگری بود چندی پیش از این تیم جدا شدند وی در این باره به خبرنگار ما گفت: مشکلاتی پیش آمد و مسئولان بادران با فرهاد کاظمی قطع همکاری کردند و من هم چون آقا فرهاد آن جا نماند جدا شدم.


او در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه زودتر از فرهاد کاظمی در آن تیم حضور داشت و آیا نمی توانست  بدون حضور او ادامه دهد یا خیر گفت: چون من با آقای کاظمی در کادرفنی بودم نمیشد که بعد از رفتن او بمانم. شرایطی پیش آمد که آقا فرهاد رفت و من هم قطع همکاری کردم . ما هفته اول را باختیم و باشگاه خواست قطع همکاری کند .


وی در خصوص اینکه آیا به کادر تیم اضافه خواهد شد یا خیر گفت: چند جا صحبت کردیم و اگر شرایط مهیا شود هدایت یک  تیم را به عهده می گیریم.


بازیکن سابق استقلال در خصوص صدرنشینی این تیم در لیگ برتر و نتایجی که به همراه محمود فکری گرفته اضافه کرد: آقای فکری در اوایل فصل خوب نتیجه گرفته و امیدوارم بتواند این روند را حفظ کند و استقلال را بعد چندسال قهرمان کند چون فکر می کنم شرایط مهیا است و تیم ها خیلی قوی نیستند.استقلال تیم کاملش را در این چند بازی اخیر در اختیار نداشته ولی با این حال نتایج خوبی گرفته است.

 

1278145


پیشکسوت آبی ها که هم دوره آرش برهانی و حنیف عمران زاده مربیان استقلال بوده در خصوص انتقاد برخی ها مبنی بر اینکه این دو نمی توانند از لحاظ فنی کمکی به استقلال کنند نظرش را اینگونه بیان کرد : بالاخره هر مربی باید یک روز از یک جایی شروع کند به هر حال این دو هم استقلالی بودند و افتخارات زیادی برای این تیم آورده‌اند. شما فکر می کنید کدام یک از مربیان لیگ برتر دانشی در حد بین المللی یا  اروپایی دارند؟ همه در سطح هم هستند و اختلاف زیادی بین مربیان نیست و این مهره ها هستند که نتایج را رقم می زنند.


بیک زاده در پایان در خصوص اینکه خودش را آماده سرمربیگری در یک تیم لیگ یکی می بیند یا خیر افزود:  من فعلاً کارآموز هستم و باید یاد بگیرم ولی فکر می‌کنم در یکی دو سال آینده بتوانم به شرایطی برسم که بتوانم سرمربیگری کنم .از آقا فرهاد و خیلی‌های دیگر یک سری نکات یاد گرفتم و کلاس هایم را پشت سر گذاشته ام امیدوارم بهترین اتفاق در این مسیر برایم بیفتد.

دیدگاه‌ها