کد خبر : 1729187 | 14 دی 1399 ساعت 14:13 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت ثابت می‌کند تیری آنری درباره‌اش اشتباه می‌کرد

الکساندر لاکازت، مهاجم توپچی‌ها، این روزها با درخشش خود ثابت می‌کند که صحبت‌های تیری آنری در مورد اوبامیانگ و آرسنال اشتباه بوده است.

لاکازت ثابت می‌کند تیری آنری درباره‌اش اشتباه می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، الکساندر لاکازت ستاره تهاجمی آرسنال این روزها از وضعیتش در این تیم راضی است و توانست به روند گلزنی‌اش مقابل وست‌برومویچ نیز ادامه دهد.

 

1528965

 


آرسنال در سه بازی پشت سر هم به پیروزی رسیده است و دیشب نیز با نتیجه 4-0 وست‌بروم را شکست داد. گل‌های بازی را کیران تیرنی، بوکایو ساکا و الکساندر لاکازت (2 بار) به ثمر رساندند و توانستند فشارها را از روی میکل آرتتا بردارند. 

 


لاکازت پس از اینکه در بازی برابر برایتون به عنوان بازیکن جانشین به زمین آمد، توانست در این بازی دوباره به ترکیب اصلی راه یابد و فرم خوب خودش را حفظ کند. او با دو گلی که در بازی دیشب به ثمر رساند توانست آمارش را به پنج گل در چهار بازی ارتقا دهد و روند کاملا متفاوتی را از هم‌بازی‌اش پیر امریک اوبامیانگ به نمایش بگذارد. 

 

1518306

 


کاپیتان آرسنال باز هم موفق به گلزنی نشد و از اول فصل، تنها سه گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. آماری که به شدت با روند فوق‌العاده‌ی او در فصل پیش و جام حذفی متفاوت است. 

 


تمدید قرارداد اوبامیانگ در تابستان، پس از مدت‌ها تردید در مورد آینده‌ او، هواداران آرسنال را به شدت خوشحال کرد. ولی از آن زمان تاکنون این بازیکن گابنی نتوانسته فرم خوب فصل گذشته خود را تکرار کند و همین امر، روند گلزنی توپچی‌ها را به شدت با مشکل مواجه کرده است. این مسئله‌ای بود که تیری آنری، اسطوره آرسنال و برترین گلزن این باشگاه، در مورد آن هشدار داده بود. 

 


زمانی که پس از اخراج اونای امری و قبل از آمدن میکل آرتتا، فردی لیونبرگ سکان هدایت توپچی‌ها را در دست گرفت، اوبامیانگ توانست با گلزنی برابر نوریچ و رسیدن به تساوی 2-2، آرسنال را از شکست نجات دهد. بعد از بازی آنری گفت: "اوبامیانگ دو گل زد و ما نجات پیدا کردیم. ولی این همه چیزی است که من می‌بینم. نمی‌دانم اگر اوبامیانگ نبود باید چه می‌کردیم."

 


وقتی آینده اوبامیانگ مورد تردید بود، تیری آنری در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: "فقط این را می‌دانم که اگر باشگاه را ترک کند، دلمان خیلی برای گلزنی‌های او تنگ می‌شود. اگر گلزنی‌های او را از تیم بگیرید کار خیلی سخت می‌شود."

 


با اینکه لاکازت اکنون کمی فشار را از روی دوش اوبامیانگ برداشته است، اما هواداران این تیم امیدوارند تا جادوگرشان دوباره به فرم خوب خود برگردد.

 

دیدگاه‌ها