کد خبر : 1729309 | 15 دی 1399 ساعت 01:25 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

اوئسکا 0-1 بارسلونا: ادامه پیروزی‌های خفیف تیم کومان

بارسلونا در دیداری خارج از خانه مقابل اوئسکا با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید.

اوئسکا 0-1 بارسلونا: ادامه پیروزی‌های خفیف تیم کومان

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان در دیدار امشب در همان نیمه اول توسط نایجل دی یونگ به گل رسید و در نهایت همین یک گل، سه امتیاز بازی را نصیب آبی و اناری ها کرد. این سومین برد با اختلاف یک گل در 4 پیروزی اخیر بارسا بود.

بارسا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 بود که پدری اول خطر را روی دروازه اوئسکا ایجاد کرد اما واکنش فرناندز مانع از گلزنی او شد. دو دقیقه بعد نوبت لیونل مسی بود که روی دروازه میزبان خطرساز شود اما ضربه والی او به شکل خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی تا اندازه ای متعادل شد تا اینکه در دقیقه 18، این عثمان دمبله بود که می توانست زننده گل اول بازی لقب بگیرد اما پولیدو با حضور به موقع، دروازه تیمش را نجات داد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در دقیقه 27، این دی یونگ بود که حساب کار را 1-0 کرد. ارسال عالی مسی به دهانه دروازه اوئسکا با ضربه تمام کننده دی یونگ همراه شد و بارسا پیش افتاد.

 

 

1559327

 

بعد از این گل باز هم بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 41، چیزی نمانده بود که مسی روی یک ضربه آزاد، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما واکنش دیدنی فرناندز، مانع از باز شدن دروازه میزبان شد.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر روی دروازه حریف خطرساز شدند اما در نهایت در این نیمه توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد اما در دقایق ابتدایی نتوانست موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کند. در دقیقه 56 بود که روی پاس خوب کلمنت لنگله، دمبله صاحب موقعیت شد اما علیرغم اینکه ضربه اش را از فرناندز عبور داد اما گالان با حضور به موقع، دروازه اوئسکا را نجات داد.

 

1559316

 

 

در بازیکنان میزبان پیش کشیدند و در دقیقه 63، رافا میر با یک ضربه پشت پا می توانست کار را به تساوی بکشد اما تراشتگن با عکس العمل مناسب، مانع از باز شدن دروازه بارسا شد.

بارسایی ها خیلی زود به این موقعیت واکنش نشان دادند و در دقیقه 68، مسی با یک حرکت خوب، صاحب موقعیت گلزنی شد اما باز هم نتوانست فرناندز را مغلوب کند.

در ادامه بازی متعادل دنبال شد اما باز هم این بازیکنان بارسا بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود بارسا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها