کد خبر : 1729583 | 16 دی 1399 ساعت 09:47 | 8.4K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌بروین: از نظر ذهنی و بدنی برای فصل جدید آماده نبودیم

منچسترسیتی امسال بدترین شروع فصل را از فصل 09-2008 تجربه می کند، اما قهرمان چهار دوره لیگ برتر اخیرا موفق شده اوضاع را به نفع خود تغییر دهد.

دی‌بروین: از نظر ذهنی و بدنی برای فصل جدید آماده نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی‌بروین می‌گوید که سیتی برای فصل جدید آماده نبود اما باور دارد که تیم پپ گواردیولا دارد به اوج خود نزدیک می‌شود.

 


فصل طولانی 20-2019 برای سیتی با شکست برابر لیون در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در مرداد ماه به پایان رسید. با وجود اینکه در شروع لیگ برتر یک هفته بیشتر به شاگردان گواردیولا استراحت داده شد، آمار 12 امتیاز از 8 بازی اول این تیم در فصل جدید، بدترین استارت آنها از فصل 09-2008 به بعد بود.

 


کوین دی‌بروین ستاره منچسترسیتی در برد 1-3 این تیم برابر چلسی در روز یکشنبه هم گل زد و هم پاس گل داد، او همچنین موفق شد سه موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش بسازد. سیتی اکنون با دو بازی کمتر تنها 4 امتیاز با لیورپول صدرنشین که شب گذشته 1-0 به ساوتهمپتون باخت فاصله دارد.

 

1559630

 

 

دی بروین دلیل شروع ضعیف سیتی را فقدان آماده‌سازی مناسب به دلیل پیش‌فصل بسیار فشرده‌ی این تیم دانست و در این باره گفت: "فکر می‌کنم که در ابتدای فصل ما مشکلات بسیاری داشتیم، مصدومین زیادی داشتیم و پیش‌فصل نداشتیم. از نظر ذهنی و بدنی برای فصل جدید آماده نبودیم.

 

 

در طول ماه گذشته چند بازیکن مصدوم به ترکیب ما بازگشتند و سطح‌مان را بالاتر بردیم. چند بازی را بردیم و چند رده در جدول بالاتر رفتیم. ما هنوز هشت بازی دیگر در این ماه داریم و قرار است خیلی سخت باشد اما فکر می‌کنم که ما برای این نبرد آماده‌ایم و این تنها موضوعی است که اهمیت دارد."

 

 

دیدگاه‌ها