کد خبر : 1729700 | 16 دی 1399 ساعت 18:02 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرزبان و روز شلوغ در محوطه فنی نویدکیا (عکس)

برخلاف محرم نویدکیا، علیرضا مرزبان روز پر سر و صدایی را روی نیمکت سپاهان پشت سر می‌گذارد.

به گزارش “ورزش سه”، مربی سابق پرسپولیس که سابقه سرمربیگری در تیم‌های مختلف ایران را نیز در کارنامه دارد، در اولین فصل سرمربیگری محرم نویدکیا دعوت ستاره اصفهانی را برای همراهی‌اش در کادرفنی برعهده گرفته و به عنوان یک مهره تاثیرگذار فنی روی نیمکت طلایی پوشان حاضر شده است.

 

 

 

 

در تقابل دوباره مرزبان با پرسپولیس او بیشتر روی نیمکت حاضر است و وظیفه کوچینگ در منطقه فنی برعهده محرم نویدکیا تا این لحظه از بازی بوده است. با این حال علیرضا مرزبان در بیشتر دقایق بازی چلنج جالبی با داور و خصوصا داور چهار داشته و بارها با اعتراض در صحنه‌های مختلف به دنبال احقاق حق تیم خود بوده است. 

 

 

 

 

مربی باتجربه سپاهان در برخی از دقایق بازی نیز با سود بردن از غفلت داور چهارم در محوطه فنی و در کنار محرم نویدکیا حضور یافته تا با همکاری دو نفره به دنبال رهبری تیم در داخل زمین برای دستیابی به هدف باشند.

 

مرزبان که چندی پیش گفتگویی کنایه آمیز در تلویزیون علیه پرسپولیس داشت و مدعی شده بود که در این فصل به دنبال ممانعت از قهرمانی تیم خاص هستند، پیش از بازی با استقبال یحیی گل محمدی و حتی پیروانی که با یکدیگر تنش لفظی یافته بودند، مواجه شد.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها