کد خبر : 1729708 | 16 دی 1399 ساعت 18:38 | 71K بازدید | 27 دیدگاه

گل محمدی: دربی را باید ببریم

گل محمدی می گوید که مهاجمان او با تمرین و تمرکز باید به فرم قبلی بازگردند.

گل محمدی: دربی را باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از بازی با سپاهان درباره این دیدار گفت: مقابل یک تیم خوب بازی داشتیم، گرفتن سه امتیاز هدف ما بود. هر دو نیمه موقعیت هایی داشتیم و مسلط بودیم. می‌توانستیم از موقعیت ها خوب استفاده کنیم، هرچند که بازی کم موقعیت بود. فکر می‌کنم سطح دو تیم برابر بود و باعث شد موقعیت کم به وجود بیاید. یک پنالتی مسلم هم به نفع ما بود که داور از آن گذشت. متاسفانه نتوانستیم ببریم و باید خودمان را آماده بازی بعدی کنیم.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد عملکرد داور اظهار داشت: چند صحنه بود؛ آن چیزی که دیدیم باید به نفع ما گرفته می‌شد و مشکل خاصی نبود که درباره اش صحبت کنیم.

 

وی درباره عملکرد مهاجمانش عنوان کرد: در هر صورت فکر می‌کنم فشار زیادی روی بچه ها هست. تا جایی که توانستیم در این 7 بازی موقعیت برای فورواردها به وجود آوردیم، شاید این فشار بیش از حد باعث شده تا از موقعیت استفاده نکنند. نیاز به فرصت و تمرینات اختصاصی دارند که از موقعیت ها بهره ببرند. تنها کاری که باید بکنیم این است که تمرین کنیم و تمرکزمان روی تمرینات باشد.

 

گل محمدی درباره دربی گفت: دربی همیشه جذابیت های خاص خود را دارد و قطعا گرفتن سه امتیاز باتوجه به وضعیت جدول هدف ما خواهد بود. امیدوارم بازی تماشاگرپسند باشد و خودمان را آماده این بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها