کد خبر : 1730511 | 21 دی 1399 ساعت 08:50 | 51.3K بازدید | 13 دیدگاه

داور دربی از پاکدشت می‌آید

سوت دربی بالاخره به کرمانشاهی رسید

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسامی تیم داوری بازی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

سوت دربی بالاخره به کرمانشاهی رسید

به گزارش "ورزش سه"،  دیدار دو تیم استقلال و پرسپولیس از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی از ساعت ۱۶:۳۵ فردا دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که کمیته داوران فدراسیون تیم داوری این دیدار را به شرح زیر اعلام کرد:

 

داور: رضا کرمانشاهی
کمک داوران: آرمان اسعدی – تورج عیوض‌محمدی
کمک داوران پشت دروازه: بیژن حیدری – وحید کاظمی
داور چهارم: حسن یوسفی
ناظر: محمدرضا فلاح
ناظر ویژه: فریدون اصفهانیان

 

رضا کرمانشاهی قرار است برای اولین بار دربی را سوت بزند. در بازی های پیشین از او به عنوان یکی از گزینه های قضاوت نام برده می شد اما این برای اولین بار است که تجربه قضاوت در دربی را به دست می آورد. اما در حالی نام او به طور رسمی به عنوان داور بازی دوشنبه دو تیم استقلال و پرسپولیس اعلام شد که تصور می شد این موقعیت در اختیار محمد حسین زاهدیفرد داور اهل برازجان قرار گیرد. او هم همانند رضا کرمانشاهی در دربی سوت نزده است. داوری که در بازی های اخیر نمرات خوبی از ناظران داوری گرفته است. اما حساسیت هایی که نسبت به او از سوی تماشاگران استقلال وجود دارد در نهایت موجب شد تا کمیته داوران رضا کرمانشاهی را به عنوان داور دربی انتخاب کند. زاهدیفرد در گذشته و در بازی استقلال – سپاهان هند واضح کی روش استنلی را ندید. هر چند بعدها در نشست داوران لیگ برتر و در مصاحبه با خبرنگاران از تماشاگران استقلال عذرخواهی کرد. 

 

البته با توجه به سیاستی که کمیته داوران در قضاوت دربی در پیش گرفته و دیگر از داور خارجی برای قضاوت این بازی استفاده نمی کند به نظر می رسد در آینده این موقعیت در اختیار این داور اهل برازجان هم قرار گیرد و سوت در دربی در کارنامه داوری او هم به ثبت برسد. 

 

رضا کرمانشاهی داور اهل پاکدشت دوشنبه روز پر تنشی را پیش رو نخواهد داشت به این خاطر که سکوها خالی از تماشاگر است؛ به خاطر کرونا اما نمی شود منکر شد اینروزها بازیکنان و کادر فنی تیم ها اعتراضات شدیدی به تیم داوری دارند. او جز داوران باتجربه لیگ برتر به حساب می آید و بارها و بارها بازی این تیم دو تیم در برابر تیم های مختلف را سوت زده است.

دیدگاه‌ها