کد خبر : 1730643 | 21 دی 1399 ساعت 17:59 | 17.8K بازدید | 0 دیدگاه

آنتونیو کونته: این ژانویه نام اینتر را فراموش کنید!

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این تیم خرید جدیدی در فصل زمستان نخواهد داشت.

آنتونیو کونته: این ژانویه نام اینتر را فراموش کنید!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر امروز در دقایق پایانی دروازه خود را مقابل رم باز شده دیده و با تساوی برابر این تیم دو امتیاز ارزشمند را از دست داد. آنتونیو کونته در پایان بازی اذعان داشت تیمش عملکردی هجومی دارد و به همین دلیل این فصل دروازه اینتر بیشتر از گذشته باز می شود.

 

آنتونیو کونته گفت: "فکر می کنم به خصوص در نیمه اول شاهد بازی خوبی بودیم. فراموش نکنید رم اهداف و استراتژی یکسان و مشخصی داشته، فقط سه امتیاز کمتر از ما دارد و رتبه سوم جدول را به خود اختصاص داده است. برگزاری چنین مسابقه ای اینجا و در خانه رم آسان نبود.

 

1552082

 

عقب نشینی در دقایق پایانی؟ تصور می کنم نوعی نگرانی برای حفظ نتیجه در این دیدار مهم وجود داشت. ما به بازیکنان گفتیم به پرس کردن ادامه دهند، زیرا خیلی عقب رفتن نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت. رم چیزی برای از دست دادن نداشت و سعی کرد حمله کند که این طبیعی است.

 

دروازه اینتر در این فصل زیاد باز می شود، زیرا خیلی بالا پرس می کنیم و به همین دلیل فضای زیادی پشت بازیکنان ما خیلی می ماند و دیگر تیم ها فرصت فراوانی برای ضدحمله روی دروازه ما دارند.

 

این استراتژی از یک طرف می تواند به شما در گلزنی کمک کند و از طرف دیگر اگر اشتباه کنید باعث آسیب پذیری تیم می شود. فراموش نکنید که ما باید قدرت و انرژی لازم برای بازی کردن داشته باشیم، من در چند بازی گذشته از یک ترکیب استفاده کرده ام و از دست دادن انرژی در دقایق پایانی امری طبیعی است.

 

احتمال خرید در ژانویه؟ فعل "می خواهم" در این فصل معنا ندارد. من در ماه اگوست من از استراتژی های باشگاه مطلع شدم، در ماه آوریل با اشرف حکیمی قرارداد بستیم و پس از آن بازیکن دیگری جذب نشد. استراتژی مشخص است. من کسی را نمی خواهم و با این بازیکنان کار می کنم. نقاط قوت و ضعفی داریم، اما همین هستیم. نام اینتر را در پنجره نقل و انتقالات فراموش کنید و این همان چیزی بود که به من گفته شده است."

دیدگاه‌ها