کد خبر : 1730929 | 22 دی 1399 ساعت 20:23 | 140.1K بازدید | 6 دیدگاه

مظاهری بعد از تساوی احساساتی شد (عکس)

رشید مظاهری پس از اینکه تیمش توانست با گل قایدی به بازی برگردد، اشک هایش جاری شد.

مظاهری بعد از تساوی احساساتی شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دیدار استقلال و پرسپولیس با گل شروع شد و با گل نیز به اتمام رسید. استقلال در ثانیه 67 توسط مطهری گل اول را وارد دروازه پرسپولیس کرد ولی در نیمه دوم شاگردان گل محمدی به بازی برگشتند و از حریف خود پیش افتادند اما مهدی قایدی در ثانیه های آخر، گل تساوی را وارد دروازه لک کرد.


در این دیدار، مدافعین استقلال روز بسیار بدی را پشت سرگذاشتند و اگر بی دقتی احمد نوراللهی و کمال کامیابی نیا نبود، پرسپولیس می توانست در این مسابقه با یک پیروزی پر گل از زمین مسابقه خارج شود.


رشید مظاهری که در 5 دیدار از 7 بازی قبلی خود برای استقلال موفق به کلین شیت شده بود، امید زیادی داشت تا دست پر از نخستین دربیش خارج شود ولی او در این بازی دوبار دروازه اش را باز شده دید ولی روی هیچکدام از این دو گل مقصر نبود.


او در حالی دقیقه 53 دروازه اش توسط مهدی عبدی باز شد که اشتباه مرگبار و عجیب عارف غلامی و محمدحسین مرادمند باعث شد تا عبدی به نوعی با مظاهری تک به تک شود و ضربه فنی و بغل پای مهاجم جوان سرخپوشان، به گل تساوی پرسپولیس تبدیل شد.

 


در دقیقه 66 نیز پاس خوب احسان پهلوان با ضربه دقیق وحید امیری به گوشه دروازه رفت و کاری از دستان مظاهری بر نمی آمد. علاوه بر این، پرسپولیسی ها موقعیت های زیادی را از دست دادند ولی در نهایت مهدی قایدی با یک حرکت انفرادی زیبا، گل تساوی را برای استقلال به ثمر رساند.


پس از این گل، رشید مظاهری برای دقایقی احساساتی شد و سنگربان آبی پوشان پس از گل تساوی تیمش با صورتی گریان به بازی ادامه داد. در آن لحظه، مظاهری به بیژن حیدری داور روی خط دروازه گفت که تیم آنها تحت فشار زیادی بوده و شاید همین استرس های ناشی از شکست، باعث شد مدافعین این تیم تن به اشتباهات زیادی بدهند.

 


مظاهری با وجود اینکه دوبار دروازه اش را باز شده دید، اما روز نسبتا خوبی را سپری کرد و شاید اگر سیو او در دقیقه 89 نبود، استقلال این یک امتیاز را نیز کسب نمی کرد. در این دقیقه، حرکت تیمی خوب از بازیکنان پرسپولیس فرصت گلزنی عالی برای این تیم خلق کرد که پاس در عمق رمضانی و شوت سعید آقایی از زاویه بسته را مظاهری در دو مرحله جمع کرد. توپی که پس از چند دقیقه به گل تساوی آبی پوشان تبدیل شد.


هواداران استقلال امید زیادی داشتند تا رشید مظاهری بتواند درخشش دیدارهای گذشته اش را تکرار کند و در این بازی موفق به کلین شیت شود و شاید یکی از دلایل ناراحتی رشید و اشک ریختنش، همین ناکامی او در ادامه دادن روند کلین شیت هایش بوده باشد و اینکه سنگربانی لقب بگیرد که در اولین دربیش، گلی نخورده است.

 


با این وجود، مظاهری در این بازی 5 سیو، 3 خروج موفق و یک بازیابی داشت و نمره 7.1 را کسب کرد تا با وجود اینکه 2 گل را در دربی دریافت کرده باشد، یکی از بهترین های میدان لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها