کد خبر : 1730947 | 22 دی 1399 ساعت 21:57 | 88.4K بازدید | 2 دیدگاه

افسوس موقعیت های از دست رفته (عکس)

تیم شکست خورده نیمه اول پرسپولیس بدون داشتن موقعیت گل صد در صد نیمه دومی کم نظیر را خلق کرد ،هر چند آنها برداشت خوبی از کاشته های خود نداشتند .

افسوس موقعیت های از دست رفته (عکس)

به گزارش "ورزش سه "، شاید هیچ کدام از هواداران پرسپولیس هم باور نمی کردند ، پرسپولیس در نیمه دوم داربی  دو گل بزند و این همه موقعیت از دست بدهد و هیچ فرصتی به استقلال که نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشته بود ندهد.ولی این اتفاق افتاد و آنها تا ثانیه های پایانی بازی با دو گلی که زده بودند از حریف سنتی خود پیش بودند و آماده برپایی جشن پیروزی در ورزشگاه  بودند که مهدی قایدی رسید و جلوی برد پرسپولیس را گرفت .


تصاویر ثبت شده امیرحسین خیرخواه بعد از گل مهدی قایدی خشم و حیرت و ناراحتی در چهره بازیکنان پرسپولیس نشان می دهد. از احمد نورالهی دست به کمر که احتمالا یاد موقعیت های از دست رفته افتاده تا وحید امیری و حسین کنعانی زادگان مغموم و حامد لکی که باور نمی کند آبی ها بدون داشتن موقعیت گل مناسب در نیمه دوم به گل برسند.


استقلال همانند بازی گذشته داربی درجام حذفی در وقت های اضافه گل مساوی زد ، این اتفاق برای پرسپولیس هم افتاده بود و آنها هم در داربی برگشت لیگ سال گذشته در دقایق آخر بازی به گل رسیده بودندو این قصه همچنان ادامه دارد .

 

 

 

 

دیدگاه‌ها