کد خبر : 1730975 | 23 دی 1399 ساعت 09:15 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوزیل: می‌خواهم در فنرباغچه یا MLS بازی کنم

جدایی مسوت اوزیل از آرسنال قطعی است. او یا در پنجره زمستانی و یا در تابستان از توپچی‌ها جدا خواهد شد و تنها باید در مورد مقصدش تصمیم بگیرد.

اوزیل: می‌خواهم در فنرباغچه یا MLS بازی کنم

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در آستانه جدایی از آرسنال گفت که قصد ندارد پس از ترک توپچی ها به رقیب این تیم یعنی تاتنهام بپیوندد. او همچنین تایید کرد که ترجیح می دهد به فنرباغچه و یا لیگ آمریکا برود.

ملی‌پوش سابق تیم آلمان به پایان راه خود با آرسنال رسیده و ماه‌هاست از لیست بازیکنان مورد نیاز میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، خارج شده است.

اوزیل، هرچند همچنان روی فرم و آماده برای بازی است، اما از بهار برای آرسنال به میدان نرفته و باید تصمیم بگیرد در این ماه از آرسنال جدا می شود یا در تابستان و به چه مقصدی؟

 

او در زمان غیبتش در ترکیب آرسنال در شبکه های مجازی بسیار فعال بوده و روز دوشنبه نیز یک جلسه پرسش و پاسخ در توییتر برگزار کرد. اوزیل به سوالات مختلفی پاسخ داد و در جواب یکی از این سوالات اظهار کرد که از پیوستن به آرسنال پشیمان نیست.

اوزیل در 2013 با قراردادی حدودا 50 میلیون یورویی به آرسنال پیوست. او به سرعت در این باشگاه به موفقیت رسید و نقش مهمی در قهرمانی توپچی ها در سه دوره FA Cup داشت و در فصل 16-2015 نیز جایزه بهترین بازیکن فصل را برد.

 

1561802

 

با وجود مشکلات ماه های اخیر و بیرون ماندن از ترکیب آرسنال، اوزیل می گوید که با عشق به زمانی که در لندن گذرانده نگاه می کند و هرگز از دوران خود در آرسنال شرمنده نخواهد شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از سالهای حضورش در آرسنال لذت برده، گفت: "البته! خیلی بالا و پایین داشتیم اما در کل هیچوقت از تصمیمم برای پیوستن به آرسنال پشیمان نشدم و صادقانه بگویم که چند بازی آخر قبل از شیوع کرونا، واقعا خوش گذشت.

من از آن بازی ها خیلی لذت بردم و احساس می کردم که در مسیر مثبتی هستیم. اما بعد از تعطیلی بازی ها و قرنطینه اوضاع متاسفانه تغییر کرد."

 

اوزیل در پاسخ به این سوال که آیا پس از ترک آرسنال همچنان به بازی ادامه می دهد گفت: "قطعا به بازی ادامه می دهم. دو کشور هستند که می خواهم قبل از بازنشستگی آنجا بازی کنم؛ ترکیه و آمریکا. اگر به ترکیه بروم، فقط می توانم به فنرباغچه بروم.

من در دوران کودکی ام در آلمان طرفدار فنرباغچه بودم. همه بچه های ترک-آلمانی از یکی از تیم های ترکیه حمایت می کنند و تیم من فنرباغچه بود.

فنرباغچه در ترکیه مثل رئال مادرید در اسپانیاست، بزرگترین باشگاه کشور."

 

تنها گزینه ای که اوزیل هرگز در نظر نخواهد گرفت، رفتن به تاتنهام است. او گفت که هرگز برای رقیب آرسنال توپ نخواهد زد و در پاسخ به این سوال که بین رفتن به تاتنهام و بازنشستگی کدام را انتخاب می کنی، گفت: "سوال ساده ای است. بازنشستگی!"

دیدگاه‌ها