کد خبر : 1730990 | 23 دی 1399 ساعت 10:38 | 10.7K بازدید | 3 دیدگاه

ایران – هنگ کنگ می تواند با تماشاگر برگزار شود

دیدار ایران – هنگ کنگ در استادیوم آزادی تهران می تواند با حضور تماشاگر برگزار شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا در صورت درخواست فدراسیون فوتبال ایران با این موضوع مخالفت نخواهد کرد.

ایران – هنگ کنگ می تواند با تماشاگر برگزار شود 

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار روز 5 فروردین در استادیوم آزادی برگزار می شود و پنجمین دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 خواهد بود. 

 

با توجه به کاهش مرگ و میر در ایران به خاطر رعایت پروتکل های بهداشتی در صورتی که فدراسیون فوتبال ایران درخواست برگزاری این دیدار با رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشد و وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کند کنفدراسیون فوتبال مجوز برگزاری این دیدار با حضور  تماشاگر را صادر خواهد کرد. به  تازگی کنفدراسیون فوتبال آسیا به قطر اجازه داد دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا را با حضور تماشاگر برگزار کند. هم چنین عدنان درجال، وزیر ورزش عراق خبر داد دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال این کشور با کویت در تاریخ 27 ژانویه (8 بهمن) در ورزشگاه بین المللی بصره با حضور تماشاگران برگزار می شود. طبق اعلام وزیر ورزش عراق 20 تا 25 هزار تماشاگر با رعایت پروتکل های بهداشتی این بازی را از نزدیک تماشا می کنند. 

 

آنطور که از راهروی فدراسیون فوتبال خبر می رسد فدراسیون فوتبال کشورمان تمایل دارد با توجه به موقعیت ویژه تیم ملی برای صعود به جام جهانی این دیدار با حضور تماشاگر و البته با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

دیدگاه‌ها