کد خبر : 1731010 | 23 دی 1399 ساعت 12:30 | 49.6K بازدید | 2 دیدگاه

خشم مسی از تاخیرهای مداوم بارسا

افشاگری؛ پاداش هنگفت مسی برای تمدید قرارداد

روزنامه لاوانگواردیا فاش کرده که در آخرین تمدید قرارداد مسی با بارسا، دو پاداش گزاف در نظر گرفته شده است. یکی با تاخیر زیاد پرداخت شد و دیگری با شرایط خاص قرار است پرداخت شود.

افشاگری؛ پاداش هنگفت مسی برای تمدید قرارداد

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه لاوانگواریا به رقم آخرین تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در سال 2017 دست یافته است. این روزنامه در چاپ امروز خود نوشته که در آخرین قرارداد مسی مشخص شده که برای تمدید قرارداد جز افزایش دستمزد سالانه این بازیکن که به 100 میلیون یورو در سال می رسد، دو پاداش مضاعف 39 میلیون یورویی هم باید در نظر گرفته شود.

این روزنامه نوشته که مبلغ 39 میلیون یورو پاداش تمدید قرارداد مسی با بارسا، که به تعویق افتادن پرداختش یکی از دلایل دلخوری و عصبانیت مسی از باشگاه بود و بالاخره در تابستان قبل پرداخت شد.

 

 

1561866

 

 

پاداش دوم باز هم به مبلغ 39 میلیون یورو بابت تداوم همکاری با بارسا و یا پاداش پایان کار این بازیکن در بارسلونا بود که قرار است در پایان فصل 21-2020 به مسی پرداخت شود. اما طبق گزارش این خبرگزاری، پرداخت این مبلغ به مسی نیز طبق توافقی که باشگاه اخیرا با بازیکنان امضا کرده، چهار سال به طول خواهد انجامید. قرار است این مبلغ پس از پایان این فصل و تا سال 2025 سالیانه در هشت قسط به مسی پرداخت شود.

 کل مبالغی که باشگاه قرار است با تاخیر و در طی 4 سال به مسی و دیگر بازیکنان پرداخت کند، 42.5 درصد دستمزد سالانه رو شامل م شود و یک درصد هم سود برای هر سال پرداخت خواهد شد.

 

وکلای مسی تاکنون در مورد قرارداد و یا مبالغ مورد توافق او با باشگاه صحبتی نکرده اند و در رابطه با این اطلاعات نیز از اظهار نظر خودداری کردند. آنها تنها به گفتن این موضوع بسنده کردند که مسی هرگز از تعویق در پرداخت دستمزد و پاداشش عصبانی نبوده و تنها به دلایلی که خود او در مصاحبه هایش از آنها صحبت کرده، از تابستان گذشته قصد ترک باشگاه را داشته است.

 

1560927

 

مسی در تابستان گذشته به طور رسمی خواهان جدایی از بارسلونا بود اما این باشگاه با استناد به تاریخ قید شده در قرارداد برای بند جدایی، مانع از جدایی این ستاره آرژانتینی شد. انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا ۱۲ روز دیگر برگزار می‌شود و یکی از ماموریت‌های اصلی رئیس جدید، متقاعد کردن مسی برای ماندن در نوکمپ است.

دیدگاه‌ها