کد خبر : 1731014 | 23 دی 1399 ساعت 12:30 | 99.4K بازدید | 17 دیدگاه

ارسلان؛ از «پیروزی» خواندن حریف تا شادی گل ویژه

ارسلان به جمع جنجالی‌های دربی پیوست(عکس)

ارسلان مطهری روز ویژه ای را مقابل پرسپولیس گذراند. او که همواره استقلالی بودنش را به رخ کشیده، در طول دربی و بعداز آن بار دیگر این مساله را اثبات کرد.

ارسلان به جمع جنجالی‌های دربی پیوست(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم شماره 72 استقلال از نیم فصل سال گذشته که به آرزوی خودش رسید و پیراهن این تیم را برتن کرد، توانسته روزهای خوشی را برای هواداران آبی پوش رقم بزند و همچنان خودش را در سطح بالایی از آمادگی نگه داشته است. ارسلان مطهری حالا برخلاف فصل گذشته به یار فیکس استقلال در خط حمله تبدیل شده و البته که توانسته پاسخ این اعتماد را نیز بدهد.


مطهری اما روز گذشته در دربی پایتخت یک روز خاص را سپری کرد. او بعد از آنکه در ثانیه 67 بازی موفق شد روی اشتباه کمال کامیابی نیا و توپ ربایی خوب خودش دروازه پرسپولیس را باز کند و دومین گل سریع تاریخ دربی ها را به ثمر برساند، اتفاقات جالبی را رقم زد.


مطهری در سومین دربی ای که به میدان رفت، سومین گل خود را هم در این مسابقه حساس به ثمر رساند و بعد از این گل هم شادی جالبی را به نمایش گذاشت. او علاوه گیتار زدن که شادی همیشگی اش است و در آزادی نیز بار دیگر آن را اجرا کرد، با احمد موسوی یک خوشحالی ویژه را انجام داد.بعد از گل مطهری، موسوی سریعا به سمت او رفت و همراه هم چند ده متر دویدند تا به گوشه از زمین برسند و یک شادی دو نفره تمرین شده را به نمایش بگذارند. شادی ای که نشانگر اتحاد و همدلی است و دیروز مطهری و موسوی گرفتن دست های یکدیگر آن را مقابل دوربین ها به تصویر کشیدند و صحنه های جالبی را خلق کردند.


نکته مهم درباره مطهری این است که او حتی در دورانی که برای استقلال بازی نمی کرد هم علاقه اش به این تیم را کتمان نکرد و حالا هم مشخص است که از شرایط خوبش در این تیم احساس رضایت دارد. مطهری دیروز بعد از گلزنی و سپس بعد از گل مهدی قایدی که منجر به مساوی شدن بازی شد، برق در چشمانش نشان می داد که چقدر از نباختن استقلال خوشحال شده و اینکه خودش هم سهمی در این نتیجه داشته، برایش خوشحال کننده است.
او که روحیات رفتاری خاصی هم دارد، در میکسدزون ورزشگاه هم با کنایه زدن به پرسپولیسی ها، استقلالی بودن خودش را نشان داد. استفاده از کلمه «پیروزی» به جای پرسپولیس درمصاحبه ای که مطهری با برنامه فوتبال برتر انجام داد، یکی دیگر از اتفاقات ویژه دربی 94 بود. جالب اینکه وقتی گزارشگر از مطهری پرسید به طعنه از کلمه «پیروزی» استفاده می کند او پاسخ داد که خیر و همیشه از این نام استفاده می کند و دوباره آن را بر زبان آورد!
بی تردید مطهری را می توان یکی از حرفه ای ترین بازیکنان استقلال دانست که چه زمین مسابقه و چه بیرون از زمین تمرکز بالایی دارد و می تواند در شرایط سخت گلیم خودش را از آب بیرون بکشد. قطعا در آینده نیز این ستاره خط حمله بیشتر به درد کادرفنی استقلال می خورد و شرایط خوبی را رقم خواهد زد.

 

1561880

 

1561879

 

1561878

 

1561881

دیدگاه‌ها