کد خبر : 1731031 | 23 دی 1399 ساعت 13:47 | 50.2K بازدید | 2 دیدگاه

زمانی که ریگی ناجی استقلال شد (عکس)

مسعود ریگی در دقیقه 61 ناجی دروازه تیمش شد و اگر حضور به موقع او نبود، استقلال گل دوم را زودتر دریافت می کرد.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در دربی 94 فرصت های گلزنی زیادی را از دست داد که این موقعیت ها توسط احمد نوراللهی به هدر رفتند اما در یکی از این صحنه ها، حضور به موقع مسعود ریگی، مانع از فروپاشی دروازه استقلال شد.

 

در دقیقه 61 توپی به زمین استقلال ارسال شد و در حالیکه این توپ در حال خروج از زمین بود، محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان برای جلوگیری از خروج توپ از زمین، با حرکتی آکروباتیک قصد داشت آن را به میانه های زمین بفرستد ولی توپ روی پای مدافع استقلال جفت و جور نشد و به بدن مهدی عبدی خورد که در پشت سر او قرار داشت.

 

اشتباه مرادمند باعث شد یک موقعیت فوق العاده نصیب مهدی عبدی مهاجم سرخپوشان شود و او با رشید مظاهری در موقعیت تک به تک قرار گرفت. سرتوپ زدن های عبدی و برخورد عارف غلامی با سنگربان استقلال، باعث شد مظاهری تعادلش را از دست دهد و دروازه استقلال خالی شود.

 

در این لحظه توپ به احمد نوراللهی رسید و در حالیکه این بازیکن دروازه خالی را در مقابل خودش داشت، ضربه او با دخالت و حضور به موقع مسعود ریگی مواجه شد و هافبک دفاعی آبی پوشان مانع از باز شدن دروازه تیمش شد و به نوعی تیم فکری را از فروپاشی زودهنگام در نیمه دوم، نجات داد.

 

1561915

 

1561916

 

با وجود اینکه استقلالی ها از لحاظ آماری تقریبا روز خوبی را در برابر پرسپولیس نداشتند، اما مسعود ریگی یکی از خوب های میدان بود و در کارهای دفاعی استقلال موفق عمل کرد. او در این دیدار 6 قطع توپ داشت و دوبار نیز موفق به دفع توپ های پرسپولیسی ها شد.

 

ریگی در دربی 94، همچنین یک تکل موفق انجام داد و 85 درصد پاس های او سالم بودند. کار بزرگ ریگی در این دیدار، نجات دروازه تیمش بود و شاید اگر او این کار را انجام نمی داد، علاوه بر اینکه پرسپولیس زودتر به گل دوم می رسید، باعث می شد فشار روی استقلالی ها نیز بیشتر شود.
ریگی در این مسابقه نمره خوب 7.3 را کسب کرد و در روزی که مدافعین استقلال به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتند، اما ریگی از معدود عناصر دفاعی استقلال بود که در مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشت.

دیدگاه‌ها