کد خبر : 1731061 | 23 دی 1399 ساعت 16:41 | 56.7K بازدید | 10 دیدگاه

در یک پرسش و پاسخ توئیتری

اوزیل: رونالدو به یک دلیل بهتر از مسی است

از نظر ستاره آلمانی سابق رئال مادرید کریس رونالدو بازیکنی بهتر از لیونل مسی است.

اوزیل: رونالدو به یک دلیل بهتر از مسی است

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل بین سال های 2010 تا 2013 برای رئال مادرید بازی کرد و سپس در انتقالی بحث برانگیز راهی آرسنال شد. بهترین روزهای فوتبالی او در رئال و کنار فوق ستاره ای چون کریستیانو رونالدو رقم خورد. او بیشترین پاس گل ها را به فوق ستاره پرتغالی داد و بازیکن محبوبی میان هواداران بود ولی اختلاف بر سر تمدید قرارداد با فلورنتینو پرز، او را از رئال دور کرد.

 

 

1561937

 

 

اوزیل اما همیشه علاقه اش به رئال را نشان داده و همواره ارتباط خوب خود با هواداران و هم تیمی های سابقش در رئال را حفظ کرده است. اوزیل که این روزها برایش در آرسنال کابوس وار سپری می شوند و به زودی راهی فنرباغچه خواهد شد، در یک پرسش و پاسخ توئیتری و در مقایسه بین رونالدو و مسی گفت:« از نظر من رونالدو بهتر از مسی است چون او در سه لیگ بزرگ و معتبر دنیا بازی کرده و در همه آنها بهترین بوده است اما مسی فقط در بارسا ارزش هایش را اثبات کرده و در لیگ های دیگر خود را به چالش نکشیده است.»

 

 

1538120

 

 

از نظر اوزیل سرخیو راموس هم بهترین مدافع سال های اخیر است:« راموس یکی از بهترین مدافعان تاریخ است. او در یک دهه گذشته در سطحی جهانی و بی همتا بازی کرده و می توانم بگویم بهترین مدافع دنیا در میان نسل من محسوب می شود. انگیزه و جاه طلبی او مثال زدنی است و یک رهبر به تمام معنا برای رئال محسوب می شود.»

 

دیدگاه‌ها