کد خبر : 1731076 | 23 دی 1399 ساعت 17:32 | 45.2K بازدید | 2 دیدگاه

خنده های فکری و دیاباته، پایانی بر شایعات؟ (عکس)

در حالی که امروز شایعاتی عجیبی منتشر شد که فکری اعلام کرده به دیاباته نیازی ندارد، اما این دو در تمرین امروز استقلال شاداب و خندان بودند.

خنده های فکری و دیاباته، پایانی بر شایعات؟ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز خبرها و شایعاتی عجیب زیادی از سمت باشگاه استقلال منتشر شد. استقلالی ها صبح خود را با خبر عجیب و غیرمنتظره خروج میلیچ از کشور آغاز کردند و در پی آن، اخبار عجیبی مبنی بر ارسال نامه اعلام عدم نیاز فکری به دیاباته منتشر شد.


در ادامه نیز اینگونه به گوش رسید که دیاباته نیز منتظر است اتفاقی که برای استراماچونی و میلیچ رخ داد، برای او نیز تکرار شود و با رسیدن مدت زمان عدم دریافت مطالباتش به 2 ماه، از جمع آبی پوشان جدا شود. خبری که قطعا با واکنش هواداران استقلال همراه خواهد شد.

 

 

1561985

 


با این حال، باشگاه استقلال ضمن واکنش نسبت به خبر جدایی دیاباته اعلام کرد این شایعات به هیچ وجه صحت ندارد و دیاباته امروز بدون مشکل در تمرینات استقلال حضور پیدا کرده است.


شیخ دیاباته که در لیگ نوزدهم با 15 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را از آن خود، در این فصل به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی، نتوانسته است در ترکیب تیمش حضور ثابتی داشته باشد و در دربی روز گذشته نیز یکبار دروازه حامد لک را باز کرد که البته این گل در شرایط آفساید به ثمر رسید.


با این وجود، هواداران استقلال حساب ویژه ای روی دیاباته باز کرده اند و اعتقاد دارند این بازیکن با وجود مصدومیت های طولانی، در بازی هایی که به میدان می رود، وظیفه اش را به نحو احسن انجام داده و با وجود دقایق کم بازی، گل های زیاد و حیاتی برای استقلال به ثمر می رساند و وجود او در تیم مفید است.

 

1561984


در تمرین ریکاوری امروز آبی پوشان پس از دربی که در زمین نفت تهرانسر برگزار شد، محمود فکری و پرویز مظلومی دقایقی با دیاباته به صحبت پرداختند و لبخندهایی که بر روی لب سرمربی آبی پوشان و دیاباته قرار داشت، اینگونه به نظر می رسید که مهاجم اهل مالی استقلال برخلاف میلیچ، مشکلی با سرمربی تیمش ندارد.


دیاباته در تمرین امروز پا به پای سایر بازیکنان مشغول انجام تمرینات ریکاوری بود حداقل از تصاویری که از تمرین استقلال مخابره شده است، اینگونه نشان می دهد که همه چیز میان فکری و دیاباته عادی است.

دیدگاه‌ها