کد خبر : 1731077 | 23 دی 1399 ساعت 17:47 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

افت نگران کننده بنزما در آستانه اولین جام فصل

رئال مادرید پنجشنبه بازی نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا را برابر بیلبائو پیش رو دارد در حالی که کریم بنزما مهمترین مهاجمش این روزها دچار افت شده است.

افت نگران کننده بنزما در آستانه اولین جام فصل

به گزارش "ورزش سه"، اولین جام فصل یکشنبه آینده به یکی از 4 تیم رئال، بارسا، سوسیداد و بیلبائو تعلق خواهد گرفت. رئال در نیمه نهایی سوپرکاپ اسپانیا باید به مصاف بیلبائو برود و بارسا هم فردا سوسیداد را پیش رو خواهد داشت. در آستانه این رویداد مهم، کریم بنزما مهمترین مهاجم رئال، روزهای افت را سپری می کند که خبر خوبی برای رئالی ها نیست.

 

 

1561936

 

 

ستاره فرانسوی سه بازی متوالی است که نه تنها گل نزده بلکه یک شوت داخل چارچوب هم نداشته است. او برابر الچه، سلتا و اوساسونا موفق به گلزنی نشد و جور او را لوکا مودریچ، مارکو آسنسیو و لوکاس واسکز کشیدند.

افت بنزما در بدترین زمان ممکن رخ داده و رئال از این سه بازی تنها 5 امتیاز گرفت و شانس قهرمانی اش در لالیگا کاهش پیدا کرد. کریم تا به اینجای فصل در 21 بازی زننده 12 گل بوده است. او به خصوص پس از جدایی کریستیانو رونالدو از رئال در سال 2018 اوج گرفت و در دو فصل گذشته بهترین آمار گلزنی خود را به ثبت رسانده است.

 

 

1560395

 

 

شکی در این نیست که رئال مادرید برای کسب قهرمانی سوپرکاپ، نیاز مبرمی به درخشش دوباره کریم بنزما دارد.

او در جدول گلزنان لالیگا هم از کورس عقب مانده است. کریم هشت گله است و بالاتر از او لوئیس سوارز و آسپاس با 9 گل، جرارد موره نو با 10 و لیونل مسی با 11 گل قرار دارند. النصیری مهاجم سویا هم با هت تریک این هفته خود به بنزما رسید.

 

دیدگاه‌ها