کد خبر : 1731078 | 23 دی 1399 ساعت 17:35 | 406.3K بازدید | 26 دیدگاه

هاشمی نسب شدن ساده نیست

محمد نادری و ماجرای دخالت ویژه آقا کریم!

محمد نادری روز خاصی را در دربی پایتخت تجربه کرد؛ روزی که او می‌خواست در آرامش باشد اما شوک روحی عجیبی به او وارد شد.

محمد نادری و ماجرای دخالت ویژه آقا کریم!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از شروع دربی 94 پایتخت پیش‌بینی می‌شد یک روز ویژه برای محمد نادری رقم بخورد. دفاع چپ استقلال که از پرسپولیس راهی این تیم شده است، از مدت‌ها قبل از حضور مقابل تیم سابقش و دربی پایتخت لحظه شماری می‌کرد. مصدومیت طولانی‌مدتی که برای او پیش آمد هم به موقع به بهبودی رسید و در نهایت محمود فکری را با انگیزه ای که داشت مجاب کرد با وجود اینکه زمان زیادی در تمرینات گروهی حضور نداشت و از نظر بدنی چندان آماده نبود اما در ترکیب اصلی استقلال قرار بگیرد.


حضور نادری در ترکیب اصلی استقلال اتفاقی قابل پیش بینی بود. او دیروز برای آنکه نشان بدهد ناراحتی ای از یحیی گل‌محمدی بابت جدایی اش از پرسپولیس ندارد حتی قبل از بازی با دسته گل به استقبال سرمربی سرخ‌پوشان رفت تا همه چیز را خوب جلوه بدهد. نادری در جریان بازی نیز بسیار باانگیزه ظاهرا شد و اگرچه در برخی صحنه‌ها ضعف بدنی ناشی از چند هفته تمرین نکردن مشخص بود اما در کل عملکرد نسبتا خوبی تا زمان حضورش در زمین داشت.

 

 

 

 

 

1561992

 

محمد نادری در ابتدای مسابقه برای بازی مقابل پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی سرمربی سابقش رخصت گرفت.

 


نادری در دقیقه 10 بازی نیز با کوبیدن توپ به دست وحید امیری تلاش کرد تا از داور پنالتی بگیرد اما موفق نبود و در نهایت در دقیقه 65 از زمین بازی بیرون رفت. نادری که تا آن دقیقه بدون حاشیه به کارش ادامه داده بود اما یک اتفاق عجیب و تلخ را تجربه کرد. جایی که برخی افراد پرسپولیسی مستقر روی سکوها جملاتی را علیه وی بر زبان آوردند. 


وقتی که نادری در دقیقه 65 تعویض شد و جای خود را به محمد دانشگر داد، یکی از اعضای پرسپولیس خطاب به او گفت: «کار خدا را ببین» این جمله به گوش کریم باقری رسید و او با فریادی بلند این فرد را به سکوت دعوت کرد.

 

1561991

 

پیش از گل اول پرسپولیس؛ جایی که عارف غلامی با محمد نادری در تخمین محل ورود توپ اشتباه کردند تا مهدی عبدی به گل برسد.


نادری که بعد از مدت ها مصدومیت در دیدار مقابل پرسپولیس به میدان رفته بود، در صحنه گل مهدی عبدی، در کنار عارف غلامی، لحظه فرود توپ را درست تشخیص نداد تا گل تساوی پرسپولیس رقم بخورد؛ این همان مسئله ای بود که مورد توجه کادر پرسپولیس روی سکوها قرار داشت.

 

 

1561986

 

ابتدا کریم باقری واکنش تندی به آن عده از اعضای کادر فنی پرسپولیس نشان داد که خطاب به نادری کلماتی رو به زبان آوردند.


اگرچه نادری هیچ صحبتی بعد از این اتفاق انجام نداد اما از چهره اش مشخص بود که چقدر بابت این الفاظ ناراحت شده است. مدافع چپ استقلال در مسابقه دیروز می‌خواست مثل تمام آنهایی که از پرسپولیس به استقلال رفتند و یاغی لقب گرفتند، بدون توجه به حواشی بهترین بازی اش را انجام بدهد و توانایی هایش را بار دیگر ثابت کند اما در واقعیت روز چندان خوبی برایش رقم نخورد. بی تردید آنهایی که نادری را قبل از دربی با مهدی هاشمی نسب و امثالهم مقایسه می‌کردند اما به این نتیجه رسیدند که رسیدن به جایگاه بازیکنانی مثل هاشمی نسب روحیه قوی و ذهن توانمندتری می‌خواهد که بازیکنی مثل نادری برای رسیدن به آن شرایط نیاز به تجربه بیشتری دارد. 

 

1561989

 


نادری در سال‌های گذشته نشان داده بازیکنی است که از نظر روحی زود می‌شکند و با وجود توانایی های خاص فوتبالی که از خودش به نمایش گذاشته اما همچنان باید روی مسائل روانی خودش کار کند تا در شرایط سخت مانند دربی دیروز بتواند بهتر گلیمش را از آب بیرون بکشد.

 

1561988

 

در جدال با تیم سابق؛ نادری با عبور از این مسابقه یک مهره کلیدی برای استقلال تا پایان فصل خواهد بود.
 

دیدگاه‌ها