کد خبر : 1731081 | 23 دی 1399 ساعت 17:51 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز به جدول نگاه نمی‌کنیم و می‌خواهیم هواداران شاد باشند

گروسیان: ذهن شیری را بهم ریختم و پنالتی را گرفتم

تغییر جالب توجه سیروس پورموسوی درون دروازه در جدال با نساجی مازندران در نقش ستاره تیمش ظاهر شد و سهم زیادی در برد این هفته برای طلایی‌‌پوشان ایفا کرد.

گروسیان: ذهن شیری را بهم ریختم و پنالتی را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پیش بینی می شد همانند هفته گذشته حامد فلاح زاده درون دروازه این تیم قرار گیرد، سیروس پورموسوی در تصمیمی جالب توجه، اینبار فرزین گروسیان را درون دروازه قرار داد. گلر نفت آبادان هم توانست با مهار پنالتی حامد شیری، سهم زیادی در کسب سه امتیاز توسط تیمش ایفا کند. 

 

فرزین گروسیان در خصوص پیروزی مقابل نساجی مازندران و صدرنشین شدن نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: بازی سختی بود. دو تیم خیلی دونده و جنگنده حاضر شدند و خیلی زحمت کشیدند ولی ما نتوانستیم موفق شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم و از این اتفاق خیلی خوشحالیم.

 

او در خصوص اینکه چرا در صنعت نفت آبادان از گلرها به صورت چرخشی استفاده می‌شود اینطور توضیح داد:اینجا فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند. ما به این نتیجه رسیدیم هرکس حتی یک ثانیه هم بازی می‌کند با جان و دل این کار را انجام می‌دهد. ما همگی سرباز صنعت نفت آبادان هستیم تا دل مردم این شهر را که کلی مشکلات دارند و همه خوشحالی آنها همین فوتبال است را شاد کنیم. انشاءالله در آخر فصل جایگاه خوبی به عنوان هدیه به هوادارانمان بدهیم.

 

این دروازه‌بان درباره چالشی که با حامد شیری، کاپیتان نساجی قبل از زدن ضربه پنالتی داشت هم گفت: قبل از این که حامد پنالتی را بزند با او خیلی صحبت کردم مثلا به او گفتم حامد وسط دروازه می‌زنی و من وسط میگیرم، اسمش را مدام صدا می‌زدم و حواسش را پرت می‌کردم چون من هم دوست داشتم تیمم برنده بازی باشد و به صدر جدول برویم و فکر کنم به خوبی توانستم تمرکز او را بگیرم.

 

1561257

 

گروسیان با اشاره به عملکرد خوب دروازه‌بانان این فصل نفت آبادان گفت: ما با تمرینات آقای کاظم فراهانی که خیلی برای ما زحمت می‌کشد و برای ما وقت می گذارد همیشه آماده هستیم و خوشحالم این هفته توانستم برای نفت کاری انجام بدهم و سهمی در موفقیت و تلاشی که تمامی بازیکنان به جا گذاشتند، داشته باشم.


 
دروازه بان نفت در پایان درباره صدرنشینی تیمش گفت: فعلا خیلی زود است از صدرنشینی حرف بزنیم ما بازی به بازی پیش می‌رویم و دنبال برد در بازی سپاهان هستیم و به هیچ چیز جز  این موضوع فکر نمی‌کنیم. در تیم ما دوستی و همدلی خوبی وجود دارد و این رمز برتری و تلاش بیشتر ما برای کسب نتیجه و موفقیت است. ما وقت داریم که خودمان را آماده کنیم ‌و با تمرکز و درایتی که کادرفنی دارد بتوانیم سپاهان را آنالیز کنیم و موفق شویم.

دیدگاه‌ها